گزینه جالب اسطوره رئال مادرید برای جانشینی کارلو آنچلوتی

گزینه جالب اسطوره رئال مادرید برای جانشینی کارلو آنچلوتی

پایگاه خبری فوتبالی - گوتی هرناندز اسطوره رئال مادرید معتقد است که فلورنتینو پرز برای جانشینی کارلو آنچلوتی، باید به فکر بازگرداندن زین الدین زیدان باشد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد کارلو آنچلوتی با لوس بلانکوس در پایان این فصل به اتمام می رسد و با توجه به اخبار و شایعات، به نظر می رسد که آنچلوتی بعد از این فصل، هدایت تیم ملی برزیل را برعهده خواهد گرفت و پرز باید به دنبال یک سرمربی جدید باشد. رسانه های نزدیک به رئال از ژابی آلونسو به عنوان سرمربی بعدی کهکشانی ها یاد می کنند، اما گوتی هرناندز نظر دیگری دارد و معتقد است که باید برای بار سوم به زیدان اعتماد کرد.

اسطوره رئال مادرید به الچیرینگیتو گفت: "بله، زیدان بهترین گزینه است. اگر شما به نتایج نگاه کنید، او بهترین سرمربی رئال مادرید در چند سال گذشته بوده است. زیدان، رئال مادرید را به خوبی می شناسد، فلورنتینو پرز را می شناسد و می داند که چگونه باید کار کند. او بهترین گزینه برای رئال مادرید است، مثل آنچلوتی. البته نظر مثبتی راجع به ژابی آلونسو سرمربی بایر لورکوزن دارم. او هم گزینه مناسبی برای رئال مادرید به نظر می رسد، اما باز هم انتخاب، زین الدین زیدان خواهد بود."

4416