مقایسه بلینگام با مسی 20 ساله از نگاه ستاره سابق انگلیس

مقایسه بلینگام با مسی 20 ساله از نگاه ستاره سابق انگلیس

پایگاه خوبی فوتابلی - جو کول ستاره سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه چلسی معتقد است که بلینگام 20 ساله از لیونل مسی در زمان 20 سالگی اش بهتر است. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته انگلیس موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد ایتالیا عبور کند و جواز حضور در رقابت های یورو 2024 را به دست بیاورد. در این بازی اگرچه بلینگام گلی به ثمر نرساند، اما تاثیر مثبتی روی تیم گذاشت و حتی جایزه بهترین بازیکن زمین را مال خود کرد. 

جو کول پس از پایان بازی راجع به بلینگام گفت: "نمی خواهم بلینگام را با لئو مسی مقایسه کنم، چون مسی توانست آرژانتین را قهرمان جهان کند. البته مسی در 20 سالگی همانند جود بلینگام بالغ و آماده نبود و جود می تواند به یک رهبر فوق العاده تبدیل شود. کارلو آنچلوتی باید مراقب جود باشد. فکر کنم کیلیان امباپه در سال آینده به رئال مادرید برود و حضور همزمان امباپه و جود بلینگام در ترکیب رئال، یک ایده ترسناک است. بلینگام فعلاً نباید به ترک رئال مادرید فکر کند. او می تواند به جام های زیادی دست پیدا کند و سپس به این فکر بیافتد که این کارها در خاک کشور خودش انجام دهد، اما زمانی که شما در یک باشگاه بزرگ بازی می کنید، دلیلی برای رفتن وجود ندارد."

4416