نسل جدیدی که رونالدو در یورو 2024 آن را رهبری می‌کند

نسل جدیدی که رونالدو در یورو 2024 آن را رهبری می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در سن سی و هشت سالگی همچنان ستاره اصلی تیم ملی پرتغال است و به نوعی رهبر این تیم به حساب می آید.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی پرتغال صعود خود به رقابت های یورو 2024 را قطعی کرده است و باید دید که عملکرد کریستیانو رونالدو و یارانش در این رقابت ها که قرار است در تابستان آینده برگزار شود، به چه شکل خواهد بود.

کریستیانو رونالدو تاکنون موفق شده است 127 گل به همراه تیم ملی پرتغال به ثمر برساند. او آقای گلی تاریخ فوتبال ملی است. رونالدو همچنان قصد دارد ادامه بدهد و باید دید که در نهایت به چه عددی خواهد رسید.

کریس رونالدو در رقابت های یورو 2024، کاپیتان تیم ملی پرتغال خواهد بود؛ تیمی که بازیکنانی مثل رافائل لیائو، برونو فرناندز، برناردو سیلوا و ژائو فلیکس را در ترکیب خود دارد. رونالدو در جام ملت های اروپا که در تابستان آینده برگزار می شود، 39 سال سن خواهد داشت و ممکن است که آخرین یوروی خود را تجربه کند. او در سال 2004 اولین جام ملت های اروپای خود را تجربه کرده است و اکنون در سال 2024 برای ششمین بار در این تورنمنت حضور پیدا می کند. رونالدو در یورو 2016 به قهرمانی رسیده است.

1470