پیدا شدن جسد فوتبالیست 18 ساله اسپانیایی بین دو واگن قطار

پیدا شدن جسد فوتبالیست 18 ساله اسپانیایی بین دو واگن قطار

پایگاه خبری فوتبالی - جسد بی جان آلوارو پریتو بازیکن جوان فوتبال اسپانیا در میان دو واگن یک قطار که زیر پلی در اتوبان کارمونا در منطقه سانتا خوستا در سویا توقف کرده بود، پیدا شد.

به گزارش فوتبالی، بر تن این جسد همان لباسی بوده است که در روز ناپدید شدنش به تن او بوده است: پیراهن سفید و شلوار به رنگ بژ. آلبرتو کاتالان گزارشگر برنامه "مونتانیروس" در شبکه ملی اسپانیا به شکل ناگهانی و در زمان پحش زنده این جسد را پیدا کرد. 

در روزهای اخیر تلاش های تیم جستجو برای پیدا کردن پریتو شدت گرفته بود و سگ های زنده یاب و نیروهای اورژانس در جستجوی او بودند. باشگاه کوردوبا که پریتو در آن توپ می زد، در بیانیه ای نوشته است:" از جانب باشگاه کوردوبا با تاسف باید اعلام کنیم که آلوارو پریتو بازیکن تیم جوانان ما در نهایت بدون جان پیدا شد. از جانب باشگاه کوردوبا برای خانواده او آرزوی موفقیت را داریم. از جانب باشگاه باید اعلام کنیم که این لحظات سخت را درک می کنیم و برای او آرزوی آرامش را داریم. آرام بخواب، آلوارو."

این بازیکن هجده ساله که در تیم جوانان کوردوبا توپ می زند، آخرین بار پنجشنبه صبح در ایستگاه سانتا خوستا در سویا رویت شده بود. او قصد داشت که با قطار از سویا به کوردوبا برگردد اما مشکل بلیت یا موبایل او باعث شده بود تا نتواند سوار قطار شود و به علت پرخاشگری توسط ماموران امنیتی به بیرون از ایستگاه هدایت شده بود. 

در حقیقت گفته می شود که او قصد داشته است که به شکل غیرقانونی و از طریق پریدن از روی حصارها سوار قطار شود که به نظر می رسد که تلاش های عجیب او به قیمت از دست دادن جانش تمام شده است. تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

4125