در دیدار رئیس فدراسیون و استاندار سیستان و بلوچستان مطرح شد؛ ضرورت بهره مندی از همه ظرفیت ها برای ارتقا فوتبال استان

در دیدار رئیس فدراسیون و استاندار سیستان و بلوچستان مطرح شد؛ ضرورت بهره مندی از همه ظرفیت ها برای ارتقا فوتبال استان

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس فدراسیون فوتبال در جریان سفر به سیستان و بلوچستان و دیدار با استاندار، ابراز امیدواری کرد که با رفع مشکلات موجود ظرفیت امکانات ورزشی در اختیار تیم های باشگاهی فوتبال و فوتسال استان قرار بگیرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج،رئیس فدراسیون فوتبال امروز و پس از مجمع انتخاباتی هیات فوتبال سیستان و بلوچستان عنوان کرد:متاسفانه به صورت کلی در سطح استان،دو زمین چمن وجود دارد که این دو زمین هم به بخش خصوصی منتقل شده اند.بدین ترتیب،تیم فوتبالی که به استان منتقل شده جهت تمرین و حضور در مسابقات با محدودیت های زیادی روبرو شده که این موضوع باعث ناراحتی خانواده فوتبال است.

وی افزود:این بحران در فضای فوتسال هم وجود دارد.به شکلی که در مجمع از سوی رئیس هیات سراوان مطرح شد تنها سالن موجود به بخش خصوصی منتقل شده و بازیکنان تیم برای تمرین خود،می بایست نفری 40 تا 60 هزار تومان از جیب بدهند تا تمرین کنند!این موضوع هم وضعیت نگران کننده ای است.

رئیس فدراسیون همچنین با تقدیر نسبت به توسعه فوتبال ساحلی در سیستان و بلوچستان،ابراز امیدواری کرد که این روند در آینده با برنامه ریزی و جدیت بیشتر تداوم یابد.

در همین حال،رئیس فدراسیون فوتبال پنجشنبه شب هم در دیدار با کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان از وی خواست چالش مربوط به زمین های چمن و همچنین سالن فوتسال را برای حضور اعضای خانواده فوتبال استان رفع کند تا تیم های باشگاهی بدون مشکل از ظرفیت های موجود در این زمینه بهره مند شوند.

تاج همچنین از استاندار سیستان و بلوچستان درخواست کرد که وضعیت اداره و مدیریت باشگاه فوتبال لیگ دسته سومی استان مشخص شود.

در همین حال،دکتر کرمی،استاندار سیستان و بلوچستان در این نشست ضمن تقدیر از همراهی رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت که دو موضوع حامی مالی و اسپانسرینگ تیم فوتبال و همچنین مبحث مربوط به بازگشت زمین‌ها و سالن ها به باشگاهها با پیگیری ویژه استانداری محقق خواهد شد.

2636