نفرت برخی ستارگان فوتبال از تک تک لحظات زندگی در عربستان!

نفرت برخی ستارگان فوتبال از تک تک لحظات زندگی در عربستان!

پایگاه خبری فوتبالی - در ماه های اخیر ستارگان زیادی از فوتبال دنیا برای دریافت پول بیشتر راهی فوتبال عربستان شده اند و حالا سان گزارش داده است که بسیاری از آنها پشیمان هستند.

به گزارش فوتبالی، سان در گزارشی عنوان کرده است که برخی بازیکنانی که راهی فوتبال عربستان شده اند، از تک تک ثانیه هایی که در این کشور زندگی می کنند، متنفر هستند!

چارلی ویت خبرنگار سان در مقاله خود نوشته است:" برخی از ستارگانی که به عربستان رفته اند، به شدت از تصمیم خود پشیمان هستند. برخی از آنها از هر ثانیه زندگی در آن جا متنفر هستند."

البته این بازیکنان بر اساس بندهایی که در قراردادهایشان وجود دارد، نمی توانند بدون اجازه باشگاه هایشان و به سادگی جدا شوند یا قراردادشان را فسخ کنند. به گفته سان، فرهنگ این کشور و پایین بودن سطح مسابقات باعث دلخوری بعضی از آنها شده است. به طور مثال در بازی الاتفاق با هدایت جرارد و حضور جردن هندرسون درون زمین در مقابل الفتح فقط 9827 تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند. 

در هر صورت باید دید که ایا همچنان در سالهای آینده ستارگان جدید به فوتبال عربستان ملحق می شوند یا این روند متوقف خواهد شد چرا که گفته می شود که عربستانی ها در تلاش هستند تا سایر ستارگان دنیا همچون محمد صلاح را هم به لیگ خود اضافه کنند.

4125