تغییرات قریب الوقوع در هیات مدیره استقلال

تغییرات قریب الوقوع در هیات مدیره استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس هیات مدیره استقلال می‌گوید خیلی وقت است که صحبت از تغییرات در هیات مدیره این باشگاه وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، مهدی افضلی رئیس هیات مدیره استقلال در گفت و گوی امروز خود با خبرگزاری فارس، با بیان اینکه تمام تلاش شخص وی رفتن از این باشگاه است و باید با انجام تغییراتی نفس تازه به این تیم دمیده شود، مدعی شد که ۵ - ۴ ماهی هست که صحبت راجع به ایجاد تغییرات در هیات مدیره استقلال وجود دارد و کیومرث هاشمی مدام پیگیر این موضوع است.

با این حال افضلی گفته است که در جریان انتشار آگهی برگزاری مجمع عمومی باشگاه استقلال برای انتخاب اعضا و ترمیم هیات مدیره نیست و هنوز به آنها چیزی گفته نشده است.

رئیس فعلی هیات مدیره استقلال که مشخص است جاپایش زیاد هم محکم نیست در رابطه با جدایی قریب‌الوقوع برخی اعضای هیات مدیره هم ابراز بی‌اطلاعی کرد و مدعی شد این تصمیمات در صلاحیت وزارت ورزش است و به آنها گفته نمی‌شود.

اما قسمت آخر صحبت‌های افضلی جالب توجه بود؛ جایی که وی در پاسخ به سوالی مبنی بر درگیری خطیر و خانی در جلسه مدیران باشگاه استقلال گفته است که این موضوع نیاز به توضیح دارد که الان وقتش نیست.

احتمالا او می خواهد پس از جدایی اش از هیات مدیره صحبت هایی را مطرح کند.

چندی پیش کیومرث هاشمی وزیر ورزش گفته بود اعضای بدون فایده و کارکرد هیات مدیره های دو باشگاه دولتی استقلال و پرسپولیس در صورت نداشتن کارایی لازم کنار گذاشته خواهند شد. روز ۳۰ مهر هم با احتمال بالا شاهد کنار گذاشته شدن دو عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خواهیم بود.

1997