سپاهان بهترین آغازگر تاریخ لیگ برتر

سپاهان بهترین آغازگر تاریخ لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی - سپاهان بهترین شروع تاریخ لیگ برتر را ثبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، از پنج بازی برگزار شده سپاهانی‌ها موفق به کسب پنج پیروزی شده‌اند تا طلایی‌پوشان بهترین شروع تاریخ لیگ را از آن خود کنند. شاگردان مورایس به ترتیب برابر تیم‌های تراکتور، ذوب‌آهن، استقلال، پیکان و صنعت نفت آبادان به برد رسیده‌اند تا با کسب ۱۵ امتیاز، ۱۳ گل زده، ۳ گل خورده و تفاضل ۱۰+ بهترین شروع لیگ را به نام‌ خود کنند.

این درحالی است که اصفهانی‌ها علی‌رغم این شروع رویایی، با کسر امتیاز مواجه شده و نتوانسته‌اند صدرنشین باشند. در صورتی که امتیاز کامل سپاهان لحاظ می‌شد، اکنون این تیم با اختلاف خوبی رتبه یک را در اختیار داشت.

مورایس درحالی در دومین فصل حضور خود در ایران به این رکورد رسیده که بهترین شروع لیگ پیش از این در اختیار دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب‌آهن بود و شاگردان رسول کربکندی در لیگ سوم از پنج مسابقه خود پنج برد کسب کرده بودند ولی تفاضل گل گاندوها و گل‌های زده این تیم، دو گل کمتر از سپاهان حال حاضر بوده است.

این شروع خوب از چشم رسانه رسمی سپاهانی‌ها هم دور نمانده و این تیم به عملکرد خوب بازیکنان و کادرفنی خود واکنش نشان داده و‌ ژوزه مورایس هم با انتشار این آمار و ارقام به نوعی با محصول کار خود برای سایر تیم‌های لیگ برتری کری خوانده است.

1997