تهدید استقلال خوزستان: جریمه سنگین در انتظار گروسیان

تهدید استقلال خوزستان: جریمه سنگین در انتظار گروسیان

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه استقلال خوزستان خبر از جریمه سنگین برای دروازه‌بان خود فرزین گروسیان داد.

به گزارش فوتبالی، فرزین گروسیان در دیدار برابر تراکتور پس از برخورد شوت محکم و سهمگین مهدی عبدی، دستش آسیب دید و گویا این آسیب دیدگی حالا کار دست وی داده و این سنگربان مازندرانی باید دست مصدوم خود را به تیغ جراحان بسپارد.

اما تعلل گروسیان علی‌الخصوص در دوران تعطیلی بلندمدت لیگ برتر موضوعی است که مدیران استقلال خوزستان را عصبانی کرده است. باشگاه اهوازی در بیانیه خود راجع به این موضوع اعلام کرده که گروسیان متوجه وخامت مصدومیت خود نبوده و با همین شکل کار را در تمرینات و مسابقات دنبال کرده و اکنون به دلیل افزایش درد و‌ شرایط سختی که مواجه شده با مراجعه مجدد به پزشک متوجه شکستگی دست خود شده و مراحل درمانی را پس از سپردن دست خود به تیغ جراحان پشت سر خواهد گذاشت.

باشگاه استقلال بابت تعلل گروسیان بسیار ناراحت است و معتقد است این دروازه‌بان باید تعطیلات لیگ را غنیمت می‌شمارد ولی در اقدامی غیرحرفه‌ای دست خود را به طبیبان محلی و سنتی سپرده که همین امر باعث شده دستش آسیب جدی‌تر ببیند و مجبور به جراحی شود که این موضوع گروسیان را چند هفته دور از تمرینات و مسابقات می‌کند.

باتوجه به موارد ذکر شده و با اعلام باشگاه استقلال خوزستان، سیدسیروس پورموسوی این بازیکن را در اختیار مدیریت قرار داده تا برای ادامه همکاری وی تصمیم‌گیری کنند و باشگاه استقلال هم از جریمه سنگین این سنگربان در روزهای آتی خبر داده است.

1997