قاب روز؛ مدیران عبوس استقلال و پرسپولیس در کنار هم!

قاب روز؛ مدیران عبوس استقلال و پرسپولیس در کنار هم!

پایگاه خبری فوتبالی– در حالیکه خیلی از اعضا و هواداران باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در یکی دو روز اخیر به تیم رقیب طعنه زده‌اند اما امروز مدیران عامل دو باشگاه در کنار یکدیگر دیده شدند.

به گزارش فوتبالی، انتخابات ریاست هیات فوتبال استان تهران امروز از ساعت 15:00 و با حضور مهدی تاج، مهدی محمدنبی و منصور قنبرزاده، رئیس و نواب‌رئیس فدراسیون فوتبال و علی جوادی، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان و نامزدهای انتخابات در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در حاشیه این انتخابات، اتفاقات جالبی هم رخ داده است. برخی از مدیران باشگاه‌های تهرانی هم در مراسم حضور داشتند. علی خطیر مدیر عامل باشگاه استقلال و رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس جزو افرادی بودند که در این مراسم حاضر بودند و باید رای می‌دادند.

در میان تصاویری که از این مراسم منتشر شده در دو سه قاب، درویش و خطیر کنار هم دیده می‌شوند. البته با چهره‌های عبوس و جدی. این طور به نظر می‌رسد که هر دو نفر با جدیت تمام در حال رصد اتفاقات و صحبت‌های مراسم بودند و صحبتهایی را هم با هم داشتند.

مدیران عامل دو باشگاه در حالی در این مراسم کنار هم نشسته‌ بودند که از روز یکشنبه و با اتفاقاتی که در جریان بازی پرسپولیس و گل‌گهر سرجان افتاد، بازیکنان، مربیان، هواداران و پیشکسوتان دو باشگاه مدام در حال طعنه زدن به یکدیگر بودند.


1359