علی‌محمدی: استقلال خیلی بازی را خواباند/ امیدوارم بازی‌ها از این به بعد منظم‌تر برگزار شوند

علی‌محمدی: استقلال خیلی بازی را خواباند/ امیدوارم بازی‌ها از این به بعد منظم‌تر برگزار شوند

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک مس تیم فوتبال رفسنجان گفت: به اکرمی هم گفتم؛ توپ‌های 50-50 را خیلی به نفع استقلال سوت زد و ریتم بازی را به نفع آنها خواباند.

به گزارش فوتبالی، جلال‌ الدین علی محمدی پس از دیدار دو تیم مس رفسنجان و استقلال اظهار داشت: بازی پایاپای بود و دو تیم مثل هم کار کردند. استقلال یک موقعیت نصفه و نیمه داشت که تبدیل به گل شد. بعد از آن هم بازی تقریباً دست ما بود و نتوانستیم از مالکیت استفاده کنیم و استقلال برنده شد.

وی در مورد حواشی حضور تماشاگران در این بازی گفت: این اتفاقات در بحث مدیریتی است. تمرکز ما خیلی روی این مسائل نبود. تمرکز ما بیشتر روی بازی و کارهای تاکتیکی که می‌خواستیم انجام بدهیم، بود ولی بازی با تماشاگر به نفع ما است. دوست داشتیم هواداران بیایند و خوشحالم بودیم. هواداران استقلال هم آمدند و بازی تیم‌شان را از نزدیک دیدند. قشنگی فوتبال به حضور هواداران است و بدون آنها قشنگی ندارد.

هافبک مس رفسنجان در مورد اینکه به نظر می‌رسد اوقات تلف شده باید بیشتر اعلام می‌شد و حتی دروازه‌بان استقلال دو بار مصدومیت داشت، عنوان کرد: در نیمه دوم فکر می‌کنم استقلال خیلی بازی را خواباند. اگر بحث داوری نیست و کمیته انضباطی خیلی زود ورود و محروم نمی‌کند،‌ نیمه دوم تیم استقلال خیلی بازی را خواباند. چند بار دروازه‌بان و بازیکنان دیگر آنها روی زمین افتادند. وقت اضافه می‌توانست بیشتر باشد ولی باز هم به تصمیم داور احترام می‌گذاریم. 

وی افزود: به حسن اکرمی هم (داور مسابقه) گفتم؛ توپ‌های 50-50 را خیلی به نفع استقلال سوت زد و ریتم بازی را به نفع استقلال عوض کرد ولی در کل داوری خیلی خوبی داشت. 

علیمحمدی در مورد آینده مس رفسنجان اظهار داشت: تیم ما تغییرات زیادی در بحث بازیکنان و کادر فنی داشته است. این تغییرات زمان‌بر است. فوتبال یک روز، دو روز و یک ماه، دو ماه نیست ولی فوتبال امروز ما با یک تیم گردن کلفت و خوب مثل استقلال نشان داد به روزهای آینده امیدواریم. درست است خوب نتیجه نگرفتیم و خودمان هم راضی نیستیم. بازی کردن و نتیجه نگرفتن در فوتبال هیچ جایگاهی ندارد. امیدوارم بازی‌ها از این به بعد منظم‌تر برگزار شوند تا بازیکنان در شرایط مسابقه بمانند؛ نه اینکه یک بازی انجام بدهند و 20 روز تا یک ماه شرایط بازی نداشته باشند، دوباره مثل اول فصل یک بدنسازی داشته باشند. امیدوارم از این به بعد برنامه بهتری داشته باشند.

2636