فتاحی: استقلال می خواهد بازی نکند خودش می‌داند

فتاحی: استقلال می خواهد بازی نکند خودش می‌داند

پایگاه خبری فوتبالی- قائم مقام باشگاه مس رفسنجان گفت: اگر نگران هواداران استقلال هستید چمن آزادی را درست کنید. اگر بازی با حضور تماشاگر باشد فقط ۱۰ درصد در اختیار استقلال قرار می‌گیرد.

فوتبالی، سعید فتاحی در واکنش به اظهارات علی خطیر، اظهار داشت: آیین نامه برگزاری فوتبال در سازمان لیگ را خودم بعد از ۲۰ سال تدوین کردم. این قانون در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصویب شده و همه مدارک آن دسترس است. قانون می‌گوید ورزشگاه را تیم میزبان تعیین می‌کند نه مهمان. تیم میزبان در این مسایل اصلا نمی‌تواند دخالت کند.

وی افزود: طبق قانون باشگاه‌ها قبل از فصل ورزشگاه خود را معرفی می‌کنند که خود استقلال هم همین کار را کرد و ما هم ورزشگاه خود را معرفی کردیم که ورزشگاه شهدای مس شماره ۲ است. وقتی می‌خواهیم تغییر ورزشگاه دهیم باید برابر قانون ۱۴ روز قبل از بازی به سازمان لیگ درخواست دهیم. چطور وقتی خودمان میزبان هستیم از عدم حضور تماشاگران خبر نداریم اما خطیر خبر دارد.

قائم مقام باشگاه مس رفسنجان عنوان کرد: خطیر صلاحیتی این را ندارد تا درباره میزبانی لیگ صحبت کند. سازمان لیگ وقتی تایید کرده استقلال موظف است تا بازی کند. همانطور که سازمان لیگ بازی ما را در ورزشگاه آزادی بدون تماشاگر برگزار کرد. چرا آن زمان خطیر از حق هواداران دفاع کند. وقتی به استقلال آمدم اولین باشگاهی بود که تماشاگران آمدند. من در استقلال تلاش کردم و از حق آن دفاع کردم و از حق مس هم دفاع می‌کنم. خطیر نمی‌تواند برای ما تعیین تکلیف کند.

وی ادامه داد: گردن ما در برابر قانون از مو باریک‌تر است. با سهیل مهدی صحبت کنید. اصلا خطیر صلاحیت این را ندارد ما کجا بازی کنم و من باید تایید کنم. خطیر برای مردم رفسنجان نباید تصمیم بگیرد. چرا مدیران باید چنین اشتباهی انجام دهند تا خود را جلوی هواداران قهرمان نشان دهند. اگر نگران هواداران استقلال هستید چمن آزادی را درست کنید. اگر بازی با حضور تماشاگر باشد فقط ۱۰ درصد در اختیار استقلال قرار می‌گیرد. دخالتی در تیم استقلال نمی‌کنم. افتخار کار در باشگاه استقلال را داشتم و برای آن جنگیدم و منت نمی‌گذارم. استقلال می خواهد بازی نکند خودش می‌داند. هر نظری شورای تامین استان اعلام کند با تماشاگر بازی می‌کنم و برایم بهتر است.

2636