خطیر: اگر بازی با مس بدون تماشاگر باشد، بازی نمی کنیم

خطیر: اگر بازی با مس بدون تماشاگر باشد، بازی نمی کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: دیدار مس رفسنجان و استقلال قرار بود با تماشاگر برگزار شود و اگر قرار باشد بازی بدون تماشاگر برگزار کنند فردا استقلال مطمئنا در زمین حضور پیدا نمی کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از برنامه شبهای فوتبالی، با توجه به اینکه شورای تامین در بازی گذشته مس رفسنجان مجوز حضور تماشاگر را صادر نکرد، این احتمال مطرح شد که برای بازی با استقلال نیز این اتفاق می‌افتد و این مسابقه بدون حضور تماشاگر و با سکوهای خالی برگزار می‌شود.

به همین علی خطیر درباره وضعیت زمین مس رفسنجان، اظهار داشت: وضعیت ورزشگاه این نیست که نشان می‌دهند و اوضاع آن خوب است و شورای تامین این ورزشگاه را تایید کرده است. رئیس هیات فوتبال و مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان امنیت و کیفیت ورزشگاه را تایید کردند.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: دیدار مس رفسنجان و استقلال قرار بود با تماشاگر برگزار شود و اگر قرار باشد بازی بدون تماشاگر برگزار کنند فردا استقلال مطمئنا در زمین حضور پیدا نمی‌کند. باید مس رفسنجان ورزشگاهی را تعیین کند که شرایط برگزاری مسابقه را داشته باشد و اگر ندارد اصلا نمی توانند به آنها میزبانی دهند و باید به شهر دیگر ببرند.

وی یادآور شد: این حرف ها هم فرار به جلوست و فتاحی حرف های قشنگ می زد که دوست داریم هواداران ما کنارمان باشند. این حرف ها بازی است. برنامه این دوستان است تا بازی بدون تماشاگر باشد. ورزشگاه شماره یک رفسنجان مورد تایید شورای تامین است و نامه زده است که این ورزشگاه آمادگی برگزاری مسابقات در تمام سطح‌ها و با تمام موارد امنیتی را دارد.

وی ادامه داد: این دوستان هم این موارد را امضا کردند. این بازی دوستان است که چرا باید با وجود یک ورزشگاه باکیفیت که قابلیت برگزاری بازی را دارد، بازی در ورزشگاه دیگر بدون تماشاگر برگزار شود. فردا استقلال بدون تماشاگر بازی نمی‌کند. بازی را به شهر دیگری منتقل کنند.

2636