سوال روز/ آیا عکس قنات ورزشگاه رفسنجان جدید است؟

سوال روز/ آیا عکس قنات ورزشگاه رفسنجان جدید است؟

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای تغییر ورزشگاه میزبان بازی مس رفسنجان و استقلال چیست؟ 

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که قرار بود مس رفسنجان در ورزشگاه جدیدش میزبان استقلال شود اما گفته می شود محل برگزاری مسابقه دو تیم را تغییر داده است.

داستان از این قرار است که از دیروز خبرهایی مخابره شده که در زیر زمین شماره یک ورزشگاه شهدای مس، قناتی وجود دارد که هر از گاهی دردسرساز شده، فروکشِ مجددِ این قنات باعث شده که امکان برگزاری مسابقه در این ورزشگاه اصلا وجود نداشته باشد! در این خبرها به صورت عجیبی آمده است که هر لحظه ممکن است خدایی نکرده اتفاق تلخی در این زمین رخ دهد!

آنطور که ظاهرا دیروز به خبرنگاران کرمانی گفته شده است ورزشگاه اصلی شهدای مس حتی بیمه هم نیست که خود معضلی دیگر محسوب می‌شود. بنابر اخبار منتشر شده از این باشگاه رفسنجانی گیت‌های ورودی این ورزشگاه هم تا این لحظه آزمایش نشده‌اند که البته این مورد در قیاس با مشکلات دیگر ورزشگاه، چیز خاصی نبوده است. در شرایطی که حوالی ظهر شایعه شده بود احتمال برگزاری مسابقه دو تیم در شهر کرمان وجود دارد اما نهایتا قرار شد این بازی در زمین شماره دو ورزشگاه شهدای مس انجام شود.

در هر حال علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال، روی آنتن زنده برنامه شبهای فوتبالی مدعی شده عکسی که دیروز از ورزشگاه شهدای مس رفسنجان، منتشر شده مربوط به سال گذشته است و جدید نیست و این ورزشگاه در حال حاضر هیچ مشکلی ندارد و البته این بازی رسانه ای از سوی باشگاه مس رفسنجان است که استقلال بدون تماشاگرانش در این ورزشگاه به میدان برود. خطیر در برنامه شبهای فوتبالی، گفت هدف باشگاه مس رفسنجان، این است که این بازی بدون تماشاگر بازی کند و شورای تامین هم مجوز داده که بازی در زمین شماره یک برگزار شود و مدیرعامل مس رفسنجان و رییس هیات فوتبال رفسنجان و استان کرمان هم زیر صورتجلسه را امضا کرده اند.

خطیر در برنامه شبهای فوتبالی تاکید کرد که استقلال حاضر است 24 ساعت دیگر هم در استان کرمان بماند و بازی به روز یکشنبه موکول شود، اما بازی در کرمان یا سیرجان برگزار شود و بازی با تماشاگر باشد. چیزی که به نظر می رسد این است که عکسی که منتشر شده مربوط به سال گذشته است.

9098