استقلال خوزستان صفر - یک پیکان/ سامان نریمان، ناجی پیکان/ بختِ استقلال خوزستان، دقیقه ۹۰ برگشت!

استقلال خوزستان صفر - یک پیکان/ سامان نریمان، ناجی پیکان/ بختِ استقلال خوزستان، دقیقه ۹۰ برگشت!

پایگاه خبری فوتبالی- در جدال استقلال خوزستان و پیکان، پیکانی ها موفق شدند در دقایق پایانی به پیروزی برسند.

به گزارش فوتبالی، استقلال خوزستان که بعد از غیبت 6 ساله در لیگ برتر نتوانسته انتظارات هوادارنش را برآورده کند در جدال خانگی با پیکان در لحظات آخر شکست خورد.

به دنبال اولین برد: پیکان که با رسول خطیبی جوانترین تیم حاضر در لیگ برتر را در اختیار دارد، از 5 بازی اخیر خود تنها به 3 امتیاز رسیده و نتوانسته تاکنون تیمی را مغلوب کند و در همین راستا با هدف برد به خوزستان سفر کرده است. استقلال خوزستان هم طبیعتا به دنبال سه امتیاز این بازی خانگی است و به همین دلیل حضور تماشاگرانش در ورزشگاه را رایگان اعلام کرده تا شاید با حمایت آنها بتواند به هدفش برسد.

آمار تقابل‌های دو تیم: در 9 تقابل قبلی دو تیم، 5 پیروزی برای پیکان، یک برد برای استقلال خوزستان و سه تساوی رقم خورده است.

نتیجه هفته گذشته: شاگردان سیروس پورموسوی با نتیجه 2 بر یک مغلوب ذوب آهن شدند و پیکان هم در انزلی 2 بر صفر به ملوان باخت.

وضعیت در جدول: استقلال خوزستان با یک امتیاز در رتبه پانزدهم قرار دارد و پیکان 3 امتیازی، تیم سیزدهم جدول است. 

هفته هفتم لیگ برتر

پنجشنبه 13 مهر، ساعت 19:15

استقلال خوزستان – پیکان 

تیم داوری: حسین زمانی، سعید زیبا، هیوا بهمنی، امیر ایار

ترکیب پیکان

محمد ناصری، امیر طاهر، ایمان اکبری، دانیال جهانبخش، علی‌اکبر رنجبر، سامان نریمان‌جهان، جواد آزاده، مجتبی حق‌دوست، رضا غندی‌پور، حامد پاکدل، ابراهیم صالحی

ترکیب استقلال خوزستان

حسن پورحمیدی، محمد طیبی، علی هلیچی، محمود مطلق‌زاده، حسن شوشتری، آقایی پور، رحیم زهیوی، متین کریم‌زاده، علیرضا کاظمی، حسین ساکی و محمد سلطانی‌مهر

نیمه اول

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل تمام شد. رحیم زهیوی در دقیقه 41 این بازی برای استقلال خوزستان یک ضربه پنالتی را از دست داد.

نیمه دوم

نیمه دوم هم به شکلی پیش می رفت که به نظر می رسید بازی قرار است با تساوی بدون گل تمام شود اما در نهایت سامان نریمان جهان در دقیقه پایانی بازی برای پیکان گلزنی کرد و با نتیجه یک بر صفر پیکان به پیروزی رسید.

1470