ژاوی دیگر بازیکنی از لاماسیا را به تیم اصلی دعوت نمی‌کند

ژاوی دیگر بازیکنی از لاماسیا را به تیم اصلی دعوت نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که ژاوی هرناندز برای ادامه این فصل یعنی فصل 2023/24، می خواهد سیاست جدیدی را در قبال آکادمی باشگاه بارسلونا در پیش بگیرد.

به گزارش فوتبالی ، ژاوی هرناندز در این فصل و در ماه های گذشته بازیکنانی مثل فرمین لوپز، آلخاندرو بالده و لامینه یامال را از آکادمی بارسلونا به تیم اصلی آورده است آن ها را درون ترکیب فیکس بارسلونا قرار داده است. آسترالاگا از آکادمی بارسلونا نقش دروازه بان سوم را در جمع آبی و اناری ها ایفا می کند و مارک کاسادو هم از لاماسیا در لیست بارسلونا برای لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است اما ژاوی دیگر نمی خواهد برای این فصل بازیکن جدیدی را از آکادمی به تیم اصلی بارسلونا بیاورد.

طبق گزارش Relevo، ژاوی هرناندز به دنبال این است که آکادمی بارسلونا هم توان نفس کشیدن داشته باشد و بتواند بازیکنان خوب خود را حفظ کند و از سوی دیگر بازیکنان جوان بارسلونا فرصت بازی کردن در آکادمی را داشته باشند چرا که اگر ژاوی هرناندز بازیکنان بیشتری از آکادمی بارسا به تیم اصلی بیاورد، دیگر آن ها فرصتی برای بازی کردن پیدا نخواهند کرد و روند رشد و پیشرفت آن ها با مشکل روبرو خواهد شد.

1471