بازیکن 13 ساله‌ای که به جوان ترین بازیکن تاریخ فوتبال اَمریکا تبدیل شد

بازیکن 13 ساله‌ای که به جوان ترین بازیکن تاریخ فوتبال اَمریکا تبدیل شد

پایگاه خبری فوتبالی - داویان کیمبرو مهاجم باشگاه ساکرامنتو رپابلیک اولین بازی خود را در سطح حرفه ای در لیگ دسته دوی آمریکا در مقابل لاس وگاس لایتس انجام داد و یک رکورد شکست.

به گزارش فوتبالی، داویان در حالی اولین بازی خود را انجام داد که سیزده سال و پنج ماه و سیزده روز سن داشت و بدین ترتیب به جوان ترین بازیکن تاریخ فوتبال امریکا تبدیل شد. او در دقیقه 87 به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. 

در حالی که تیم ایسیدرو سانچز با نتیجه دو بر صفر از حریف پیش بود، این مهاجم اهل کالیفرنیا تاریخ سازی کرد و رکورد قبلی که توسط اکسل کی در تیم رئال مونارچیس ثبت شده بود را شکست. اکسل در زمان اولین بازی خود سیزده سال و 9 ماه و 9 روز سن داشت.

مارک بریگس مدیر باشگاه ساکرامنتو رپابلیک گفت :" باید استعدادهای بومی خود را به جلو حرکت بدهیم و همچنان به پیشرفت ادامه بدهیم. داویان بازیکن خاصی است و خوش شانس هستیم که تا مدت زیادی او را در ترکیب داریم.  دیدیم که چه توانایی هایی دارد. استعداد فوق العاده ای دارد و به جلو حرکت می کنیم و سعی می کنیم که باعث پیشرفت او شویم."

داویان در مورد اولین بازی خود صحبت کرد:" در ابتدا کمی استرس داشتم اما وقتی وارد زمین شدم، فهمیدم که در نهایت باید فوتبال بازی کنم و سعی کردم که کاری که بلد بودم را انجام بدهم. هدف اصلی من این بود که توپ را کمی لمس کنم، پسا بدهم و حرکت کنم. امیدوارم که دفعه بعدی بتوانم گل بزنم."

4125