پایان پرحاشیه یک بازی در لیگ آمریکا با چهار کارت قرمز

پایان پرحاشیه یک بازی در لیگ آمریکا با چهار کارت قرمز

پایگاه خبری فوتبالی - چهارشنبه شب یکی از بازیهای لیگ آمریکا با هرج و مرج به پایان رسید چرا که چهار بازیکن در دقایق پایانی کارت قرمز دریافت کردند.

به گزارش فوتبالی، اسپورتینگ کانزاس و کولورادو رپیدز در دقایق پایانی بازی در "چیلدرن مرسی پارک" لحظات پربرخوردی را داشتند و دو بازیکن از هر کدام از دو تیم اخراج شدند. کانزاس سیتی در وقت اضافه با نتیجه دو بر یک پیش بود که تکل خشن بازیکن کولورادو باعث شد تا بازی به خشونت کشیده شود و ده نفره شدند. کمی بعد  دنیل سولوی از اسپورتینگ (که زننده هر دو گل تیمش بود) به علت لگد زدن به حریف کارت زرد دومش را دریافت کرد و اخراج شد. این اتفاق باعث شد تا لوکاس استوس از کولورادو به سمت سولوی حمله ور شود و او را روی زمین بیاندازد و بدین ترتیب او هم کارت قرمز دریافت کرد. در نهایت آندرو فونتاز از تیم کانزاس به خاطر گرفتن گلوی بازیکن حریف در مقابل داور بازی، اخراج شد تا هر دو تیم 9 نفره شوند.  درو فیشر داور بازی در این مسابقه مجموعا یازده کارت نشان داد.

کانزاس سیتی برد با نتیجه دو بر یک را حفظ کرد و در رتبه سیزدهم لیگ آمریکا قرار گرفت و کولورادو با این شکست هشتم شد. کورتنه فورد مدافع تیم اسپورتینگ در مورد این درگیری ها گفت:" کارت قرمز همیشه ناراحت کننده است اما وقتی با هم می جنگی، این چیزها اهمیتی ندارند. دوست دارم که مثل یک تیم باشیم."

4125