مورد عجیب داسیلوا؛ دقیقا چه چیزی را تکذیب کردی؟

مورد عجیب داسیلوا؛ دقیقا چه چیزی را تکذیب کردی؟

پایگاه تحلیلی فوتبالی- مدافع سابق استقلال برای تقسیط بدهی فصل گذشته‌اش شرایط عجیب و غریبی داشته است.

به گزارش فوتبالی، یکی از پرونده‌هایی که به یادگار مانده از مدیران سابق استقلال است و این روزها حسابی خطیر را درگیر خود کرده پرونده داسیلواست. 

بازیکنی که در زمان مصطفی آجورلو قرارداد دوساله‌ای را امضا کرده بود و براساس آن برای هر فصل مبلغ 500 هزار دلار دریافت می‌کرد. 

برای فصل جدید، این بازیکن که مبلغ 300 هزار دلار از قبل طلب داشت با نظر جواد نکونام در لیست خروج قرار گرفت. او با طرح شکایتی به فیفا خواستار دریافت مطالباتش از لیگ قبل شد. علاوه بر این اعلام کرد که 500 هزار دلار مبلغ قراردادش از فصل فعلی را هم می‌خواهد و به این ترتیب رقم درخواستی او به 800 هزار دلار رسیده و استقلال حالا با یک پرونده جدید در فیفا روبرو شده است.

اگرچه دیروز نقل قولی از داسیلوا منتشر شده بود که او درخواست غیرمعقولش از استقلال را رد کرده اما آنطور که روزنامه فرهیختگان در شماره امروزش نوشته، مدیربرنامه‌های سیلوا در آخرین مذاکرات خود قبل از فسخ قرارداد به مسئولان باشگاه استقلال اعلام می‌کند که این بازیکن در صورتی طلب 300 هزار دلاری فصل گذشته را تقسیط می‌کند که قرارداد این فصل را به 800 هزار دلار برسانند. این درخواست با مخالفت حجت کریمی واقع می‌شود و این اتفاق نمی‌افتد و بقیه ماجرا را هم که می‌دانید.

4326