نونو اسپریتو: سپاهان هجومی بازی می‌کند و جنگنده است

نونو اسپریتو: سپاهان هجومی بازی می‌کند و جنگنده است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی الاتحاد گفت: ما از سپاهان انتظارات بسیار خوبی در بازی خواهیم داشت. آن‌ها بازیکنان و کادرفنی خوبی دارند و مربی‌شان را می‌شناسم و بسیار باکیفیت است.

به گزارش فوتبالی، نونو اسپریتو سانتو، سرمربی الاتحاد عربستان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان در رابطه با این دیدار اظهار کرد: اولین باری است که به ایران می‌آیم. باعث افتخار من است که اینجا هستم. این بازی دوم ما در مرحله گروهی است. ما از سپاهان انتظارات بسیار خوبی در بازی خواهیم داشت. آن‌ها بازیکنان و کادرفنی خوبی دارند و مربی‌شان را می‌شناسم و بسیار باکیفیت است. بازی اول پیروز شدیم که بسیار برای ما مهم است. خیلی خوب می‌دانیم بازی خارج از خانه چقدر می‌تواند مهم باشد. این چیزی است که برایش می‌جنگیم. در شرایط و اتمسفری بازی می‌کنیم که هواداران از سپاهان حمایت خواهند کرد. سعی می‌کنیم در جلسه تمرینی امروز خودمان را با شرایط وقف دهیم و خودمان را برای فردا آماده کنیم.

او درباره خستگی بازیکنانش پس از بازی روز جمعه برابر الفیحا گفت: ما در شرایطی بازی کردیم که استراحت کمی داشتیم و این شرایط را برای ما سخت‌تر خواهد کرد. ما تمام تلاشمان را کردیم که بتوانیم ریکاوری خوبی انجام دهیم. به همین دلیل است که تصمیم گرفتیم دیروز به ایران سفر کنیم تا بتوانیم سریعتر خودمان را با شرایط وقف دهیم. بعد از شروع بازی تمام این موضوعات فراموش خواهد شد.

نونو اسپریتو درباره غیبت بازیکنانی مثل بنزما و ژوتا در تیمش گفت: مدتی است که آن‌ها را در اختیار نداریم. بازیکنانی هم داشتیم که برای تیم ملی عربستان بازی کردند و تمام تلاشمان را کردیم که بتوانیم از بازیکنان جوانمان استفاده کنیم تا باتجربه شوند. بازی‌هایمان را انجام می‌دهیم و گاهی آن‌ها را در اختیار نداریم. ما به بازیکنانمان اعتماد داریم و راه حل مناسب را پیدا خواهیم کردیم.

سرمربی الاتحاد همچنین اضافه کرد: بازی اول خیلی برای ما مهم بود و می‌دانستیم پیروزی سخت است. امیدوار هستیم فردا هم بازی را پشت سر بگذاریم. اگر پیروز شویم شرایط بسیار خوبی پیدا خواهیم کرد. می‌دانیم که مسابقات ما طولانی خواهد بود و به همین دلیل بازی به بازی پیش خواهیم رفت. بعد از بازی فردا باید ریکاوری کنیم. ما لیگ فشرده‌ای هم داریم و باید بازی به بازی پیش برویم.

سرمربی الاتحاد در رابطه با عبدالله معیوف گفت: خیلی خوشحالیم او را داریم. او دروازه‌بانی بسیار عالی است و از نظر شخصیتی هم بسیار حرفه‌ای است. ما در بازی‌های آسیایی از او استفاده می‌کنیم و این تصمیمی بود که گرفتیم و او را درون دروازه قرار دادیم. او بسیار باتجربه است. ما دو بار این رقابت‌ها را پیروز شدیم و حضورش برای ما بسیار مهم است. او در پنج فینال حضور داشته و استفاده از او بسیار برای ما مهم است. افتخار می‌کنیم او را داریم.

او درباره جو ورزشگاه و شرایط بازی با الاتحاد بیان کرد: ما با تیم بسیار خوبی بازی می‌کنیم. سپاهان هجومی بازی می‌کند و جنگنده است. من با کسانی که اینجا حضور داشتند بسیار صحبت کردم. می‌دانیم هواداران ایرانی بسیار مشتاق‌اند و بسیار قوی تیمشان را حمایت خواهند کرد. با این حال ما هم یک تیم بسیار حرفه‌ای و آماده‌ایم و در این شرایط بازی می‌کنیم. ما باید تمرکز کنیم و در داخل زمین فعالیت خوبی داشته باشیم و به فشار هواداران توجه نکنیم.

نونو اسپریتو درباره نقاط ضعف خط دفاعی تیمش بیان کرد: زمانی که مشکلی باشد باید به دنبال حل آن باشیم. گاهی اوقات با چهار مدافع و گاهی با سه مدافع بازی می‌کنیم. فردا به شما می‌گویم چطور بازی می‌کنیم. ما باید با تمام تمرکزمان بازی کنیم. همان طور که فصل پیش نشان دادیم، تیمی هستیم که کیفیت داریم و فردا باید سازماندهی خودمان را نشان دهیم. باید از بازیکنانمان نهایت استفاده را ببریم و امیدوارم بازی خوب شود.

او درباره میزبانی اصفهان گفت:‌ میزبانی بسیار عالی بود و از زمانی که در فرودگاه حضور داشته باشیم. باید از این میزبانی بسیار تشکر کنم.

1999