مربی اخراجی الاتحاد عربستان در راه لیگ برتر انگلیس

مربی اخراجی الاتحاد عربستان در راه لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی سابق تاتنهام و الاتحاد در آستانه هدایت ناتینگهام فارست قرار دارد.

به گزارش فوتبالی ، باشگاه ناتینگهام فارست استیو کوپر سرمربی تیم را پس از یک عملکرد ضعیف برکنار کرد و گفته می شود نونو اسپریتو سانتو آماده هدایت این تیم است. به گفته دیوید اورنشتاین از The Athletic، سرمربی سابق تاتنهام و ولورهمپتون بهترین شرایط را دارد تا جای کوپر را که یک چهره محبوب در بین هواداران و بازیکنان باقی مانده است، بگیرد. با این حال، پس از تنها یک پیروزی در لیگ در ۱۳ بازی اخیر تیم ناتینگهام فارست را در رده ۱۷ لیگ برتر قرارداده این باشگاه تصمیم دشواری برای جدایی از مربی خود که کمی بیش از دو سال هدایت باشگاه زا برعهده داشت، گرفت.

مالک باشگاه اوانجلوس ماریناکیس در این باره گفت: "همه در ناتینگهام فارست مایل هستند از استیو کوپر برای کمک فوق العاده اش به باشگاه ما تشکر کنند. دستاورد او در هدایت فارست به لیگ برتر انگلیس بدون شک یک لحظه تاریخی در تاریخ باشگاه خواهد بود. ما از استیو به خاطر فداکاری و تعهدش در طول مدت حضورش با ما و همچنین ارتباط باورنکردنی که با هوادارن ما برقرار کرد، تشکر می کنیم. استیو همیشه دوست باشگاه خواهد ماند و برای همیشه در سیتی گراوند جای خواهد داشت. ما برای او برای موقعیت های آینده اش آرزوی موفقیت داریم."

کوپر در سپتامبر ۲۰۲۱ هدایت ناتینگهام فارست را برعهده گرفت و انتصاب او باعث تحول قابل توجهی در تیم شد و تیم به راحتی در پلی آف چمپیونشیپ به لیگ برتر انگلیس صعود کرد. پیروزی حماسی در نیمه نهایی مقابل شفیلد یونایتد باعث شد آنها راهی ومبلی شوند، جایی که آنها هادرسفیلد تاون را شکست دادند تا پس از ۲۳ سال غیبت به لیگ برتر بازگردند.

۱۰۰۹