برد دراماتیک تاتنهام مقابل لیورپول 9 نفره

برد دراماتیک تاتنهام مقابل لیورپول 9 نفره

پایگاه خبری فوتبالی - تاتنهام در دیدار خانگی مقابل لیورپول با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید تا اولین شکست فصل لیورپول را رقم بزند. 

به گزارش فوتبالی، در حساس ترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، تیم های تاتنهام و لیورپول از ساعت 20 به وقت تهران به میزبانی تاتنهام مقابل هم به میدان رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذاشتند که شاگردان یورگن کلوپ با 16 امتیاز در جایگاه سوم و تاتنهام با 14 امتیاز در رده ششم قرار داشتند و هیچ کدام از این تیم ها در فصل جدید متحمل شکست نشده اند. 

در نیمه اول لیورپول شروع بهتری داشت، اما اخراج کرتیس جونز، همه چیز را برای کلوپ خراب کرد تا لیورپول 10 نفره شود. در دقیقه 36، سون هیونگ مین گل اول را برای تاتنهام به ثمر رساند. لیورپول در حالی که یک یار کمتر داشت، در آخرین ثانیه های نیمه اول موفق شد با ضربه کودی گاکپو به گل مساوی دست پیدا کند. 

در نیمه دوم لیورپول کاملاً در لاک دفاعی فرو رفته بود و تاتنهام مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت. در دقیقه 69، دیوگو ژوتا نیز از بازی اخراج شد تا کلوپ فقط در اندیشه تساوی و یک امتیاز بیافتد. لیورپول در طول نیمه دوم جانانه دفاع کرد تا اینکه روی ارسال پدرو پرو، جوئل ماتیپ به اشتباه دروازه خودی را گشود تا شب بد کلوپ و لیورپول تکمیل شود.

4416