باهویی و الدحیل؛ خاطره تلخ مهاجم پرسپولیس پاک می‌شود؟

باهویی و الدحیل؛ خاطره تلخ مهاجم پرسپولیس پاک می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا خرید جدید پرسپولیس می‌تواند خاطره تلخش از تقابل با الدحیل را پاک کند؟

به گزارش فوتبالی، بعد از مدت‌ها انتظار هواداران پرسپولیس بالاخره مدیران این باشگاه نبیل باهویی را به خدمت گرفتند تا شاید او بتواند مشکل خط حمله این تیم را حل کند. این هم بماند که گفته شده او بر خلاف نظر یحیی جذب شده و اساسا مشخص نیست سرمربی پرسپولیس اعتقادی به او داشته باشد یا نه.

با این حال باهویی در اولین جلسه تمرینی‌اش با پرسپولیس به لحاظ بدنی شرایط بدی نداشت تا اگر یحیی گل‌محمدی صلاح بداند، از او جلوی الدحیل استفاده کند. 

جالب است بدانید که باهویی در دوران حضورش در نادی قطر، سابقه بازی جلوی الدحیل را داشته هر چند که خاطره خوبی از این تیم نداشته است.

داستان از این قرار است که اولین و آخرین باری که خرید جدید قرمزها، در ترکیب اصلی تیم قطری قرار گرفته بود، به بازی مقابل الدحیل برمی‌گردد که او فقط 40 دقیقه در میدان بود و به دلیل مصدومیت، یکماه دور از میدان بود و دیگر شانس حضور در ترکیب اصلی تیمش را پیدا نکرد.

در چنین شرایطی او که بعد از گذراندن دوری پنج ماهه‌ از میادین، می‌خواهد با پرسپولیس دوباره خودی نشان دهد، در صورت تشخیص یحیی گل‌محمدی، دراولین بازی مقابل الدحیل قرار خواهد گرفت و باید دید اگر این اتفاق رخ دهد، او می‌تواند خاطره تلخ تقابل قبلی‌اش را پاک کند یا نه.

6442