چرا بیرانوند سال‌ها قبل استقلالی نشد؟ به خاطر مظلومی و رحمتی!

چرا بیرانوند سال‌ها قبل استقلالی نشد؟ به خاطر مظلومی و رحمتی!

پایگاه خبری فوتبالی- معاون اسبق باشگاه استقلال درباره نهایی نشدن یک انتقال مهم در تاریخ این باشگاه توضیح داده است.

به گزارش فوتبالی، بدون شک جنجالی ترین اتفاق تابستان امسال فوتبال ایران، بحث حضور علیرضا بیرانوند در استقلال بود. هر چند این موضوع حسابی جنجال به پا کرده بود اما جالب است بدانید این اولین باری نبود که نام بیرانوند در اطراف باشگاه استقلال مطرح می‌شود. او پیش از این و در پایان فصل پانزدهم هم تا آستانه آبی پوش شدن پیش رفت اما در نهایت از اردوی قرمزها سر در آورد.

علی نظری جویباری که در آن مقطع جزو معاونین باشگاه استقلال بود، روایتی از ماجرا دارد که نشان می‌دهد مخالفت پرویز مظلومی سرمربی وقت استقلال باعث عدم نهایی شدن این انتقال شده است. 

نظری در بخشی از مصاحبه‌اش با خبرورزشی درباره این موضوع گفته است: " به علیرضا بیرانوند که در نفت تهران خودش را نشان داده بود صحبت کردم و گفتم دم باشگاه نیاید. او را به دفتر خودم در خیابان ستارخان بردم و بر سر قرارداد ۳ ساله آن هم با مبلغ ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به توافق رسیدیم." 

بر اساس توضیحات معاون اسبق باشگاه استقلال، بیرانوند فقط یک امضا تا پیراهن آبی فاصله داشته و با وجود سماجت بر سر این انتقال، پرویز مظلومی زیر بار نرفته است: " قرار بود بیرانوند دوباره بیاید و امضا کند اما پرویز مظلومی ‌به خاطر مهدی رحمتی مخالفت کرد. هرچی به پرویزخان گفتم این پسر آینده دار است اما قبول نکرد تا درنهایت او به پرسپولیس برود و با برانکو قهرمان لیگ برتر شود."

6442