مارکا: ایرانی‌ها از رونالدو در حد یک رییس جمهور استقبال کردند

مارکا: ایرانی‌ها از رونالدو  در حد یک رییس جمهور استقبال کردند

پایگاه خبری فوتبالی - مارکا در گزارشی ویژه به حس و حال کریستیانو رونالدو در فوتبال عربستان اشاره کرده و البته نگاه ویژه ای نیز به سفر او به ایران برای بازی مقابل پرسپولیس داشته است.

به گزارش فوتبالی، کمتر از یک سال پیش و در دسامبر 2022، کریستیانو رونالدو یکی از کابوس وارترین ماه های عمرش را تجربه کرد.ستاره پرتغالی پس از فسخ قراردادش با منچستریونایتد و عملکردی ناکام در جام جهانی قطر، لحظاتی غم بار را پشت سر گذاشته بود.  رونالدو برای اولین بار با انتقادهای هواداران تیم ملی پرتغال از خودش مواجه می شد و از سویی تلاش هایش برای پیدا کردن مقصدی در فوتبال اروپا به جای منچستریونایتد به بن بست خورده بود.  رونالدو در آن زمان برای اولین بار در مقابل فشار روانی کم آورده بود و به خیلی چیزها مردد شده بود و حتی به بازنشستگی از تیم ملی پرتغال فکر می کرد اما ستاره پرتغالی به خوبی توانست از یکی از مشکل ترین لحظات زندگی ورزشی خود عبور کند.

کریستیانو بعد از جام جهانی تصمیم گرفت که به خانواده اش پناه ببرد و حالا دور از همه هیاهوها و جنجال ها، شادتر از همیشه است و چهره متفاوتی را از خود ارائه می دهد. انتقال رونالدو به النصر به او همان چیزی را داد که به ان نیاز داشت: بازی کردن با افتخار و این که بتواند دوباره شاد باشد چرا که به خوبی می داند که قوای بدنی او مثل ده سال پیش نیست. کریستیانو البته همچنان با تمام وجودش می جنگد و تا جایی که بتواند، گل می زند.

کریستیانو قبلا به ندرت در کنفرانس مطبوعاتی شرکت می کرد و از تماس با رسانه ها دوری می کرد اما حالا شرایط عوض شده است. او هر بار که به اردوی پرتغال می رود، با خبرنگاران صحبت می کند و در میکسدزون حضور پیدا می کند و با رسانه ها بسیار خوش برخورد است. نزدیکانش می گویند که او آدم دیگری شده است و درون زمین به یک الگو تبدیل شده و بیرون زمین نیز بسیار خوش رفتار است. رونالدو درک کرده است که قرار نیست که همه در تیم به او پاس بدهند بلکه می تواند به دیگران نیز کمک کند تا گل بزنند.

مارکا در گزارش خود نوشته است که کریستیانو در ایران با حس جدیدی مواجه شد چرا که در آن و در بازی لیگ قهرمانان آسیا، استقبالی در حد یک رییس جمهور از او شد چرا که هزاران هوادار در فرودگاه، هتل و اتوبوس به استقبال او رفتند. از سویی کریستیانو چهره انسانی و مهربان خود را هم نشان داد: به صورت خصوصی با یک کودک و همچنین یک هنرمند معلول، ملاقات کرد. 

حالا رونالدو بدون فشار و با حضور نزدیکانش از زندگی لذت می برد. کریستیانو آرام ترین لحظاتش را در 20 سال زندگی ورزشی خود دارد. او حس خوبی دارد و نمی خواهد به آینده درازمدت فکر کند. هدف اصلی او این است که با صد در صد آمادگی به یورو 2024 برسد اما آنهایی که او را از نزدیک دنبال می کنند می دانند که به جام جهانی آمریکا، کانادا و مکزیک هم نگاه ویژه ای دارد.

4125