اولین واکنش بیرانوند به ادعای حجت کریمی

اولین واکنش بیرانوند به ادعای حجت کریمی

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا بیرانوند ترجیح داد به اظهارات سرپرست سابق باشگاه استقلال پاسخ ندهد.

به گزارش فوتبالی، تابستان امسال بود که جدایی بیرانوند از پرسپولیس و داغ شدن بحث پیوستنش به استقلال، حسابی مورد توجه قرار گرفت. اتفاقی که در نهایت عملی نشد تا حجت کریمی سرپرست وقت باشگاه استقلال را مجبور به استعفا کند. کریمی بعدها مدعی شد پیام حسین قربان‌زاده رئیس آن روزهای سازمان خصوصی سازی جلوی این انتقال را گرفته وگرنه همه چیز تمام شده بود.

کریمی اینطور عنوان کرد که با بیرانوند جلسه گذاشته و حتی خودش شخصا این را به اطلاع رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس هم رسانده اما در نهایت پیام قربان‌زاده به وی مبنی بر اینکه توافق با بازیکن جدید اعتبار ندارد، باعث شده تا جلسه با وکیل بیرانوند لغو و جذب این بازیکن عملا منتفی شود. در واقع حجت کریمی موضوع را به گونه‌ای وانمود کرد که انگار این انتقال از سوی استقلالی‌ها منتفی شده، نه از سوی بیرانوند.

از آن روز تا به حال همه منتظر پاسخ دروازه‌بان پرسپولیس به این موضوع بودند و در حالی که با حضور او در برنامه این هفته فوتبال برتر انتظار می‌رفت بیرانوند پاسخ حجت کریمی را بدهد اما این بازیکن اعلام کرد به خاطر هواداران استقلال قصد ندارد در این باره صحبت کند:

«حجت کریمی سرپرست سابق باشگاه استقلال صحبت‌هایی را مطرح کرد که جوابش را نمی‌دهم، چرا که ممکن است هواداران این باشگاه علیه من جبهه بگیرند و بی‌احترامی به هواداران عزیز استقلال است. من برای باشگاه استقلال و هوادارانش احترام قائل هستم.»

با توجه به رفتارهای قبلی حجت کریمی بعید نیست که او همچنان برای دفاع از مواضع خود به اظهار نظرهای جدید درباره آن ماجرا بپردازد. شاید که بعدها بیرانوند مجبور به واکنش شد.

6442