دیدار شبانه مدیرعامل استقلال با بلانکو و مدیر برنامه‌هایش

دیدار شبانه مدیرعامل استقلال با بلانکو و مدیر برنامه‌هایش

پایگاه خبری فوتبالی- علی خطیر ساعتی قبل برای جلسه با بلانکو و مدیرعاملش وارد هتل المپیک شد. 

به گزارش فوتبالی، اگرچه از ساعات گذشته حواشی زیادی جهت عدم برگزاری جلسه مهم علی خطیر با بلانکو، مهاجم تازه ورود استقلالی‌ها شایعه شده بود و حتی از گوشه و کنار در فضای مجازی شایعه فسخ قرارداد این مهاجم آرژانتینی با استقلال دست به دست می‌شد اما در واقعیت همه چیز برعکس بود و جلسه‌ شبانه در دستور کار مدیران استقلال و گوستاوو بلانکو قرار داشت.

در همین راستا مدیرعامل استقلال که همین یکی دو روز پیش، توانست مهمترین معضل آبی‌ها یعنی نبود اسپانسر را رفع کند و با شرکت رایتل به توافق برسد، ساعاتی قبل راهی هتل المپیک شد تا با گوستاوو بلانکو و مدیر برنامه‌اش خاویر گونزالس جلسه‌ای را در جهت عقد قرارداد رسمی این بازیکن برگزار کند و به حواشی‌های پیش آمده پیرامون عدم برگزاری این جلسه پایان دهد.

جلسه‌ای که قرار بود عصر دیروز برگزار شود اما به دلیل ملاقات مهمی که علی خطیر با مدیران شرکت رایتل در جهت دریافت منابع مالی لازم داشت چند ساعت عقب افتاد تا به دیدار آخر شبی شود.

گوستاوو بلانکو 31 ساله و آرژانتینی که سابقه بازی در لالیگا را هم دارد در استانبول قرارداد الکترونیکی خود را به ثبت رسانده بود، بامداد امروز قرارداد رسمی خود با باشگاه را هم به امضا رساند و البته پیش قسط قراردادش را هم قبلا دریافت کرده بود.

9098