کاشف لواندوفسکی از آژاکس اخراج شد

کاشف لواندوفسکی از آژاکس اخراج شد

پایگاه خبری فوتبالی - 129 روز پیش بود که آژاکس اعلام کرد که اسون میسلینتات ، کاشف لواندوفسکی را در سمت مدیر ورزشی خود استخدام کرده اما حالا تصمیم به اخراج او گرفته است!

به گزارش فوتبالی، آژاکس در سالهای اخیر به خصوص در سطح اروپایی نتوانسته کیفیت مطلوبی داشته باشد و میسلینتات هم برای این استخدام شد تا حس و حال این تیم را عوض کند. 

آژاکس فصل گذشته نتایج بسیار ضعیفی کسب کرد که در لیگ هلند با اختلاف سیزده امتیازی نسبت به فاینورد، سوم شدند و در مرحله گروهی چمپیونزلیگ نیز پایین تر از تیمی همچون رنجرز حذف شدند و در یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا نیز توسط یونیون برلین کنار رفتند. آژاکسی ها در این فصل برای ایجاد تغییرات در پروژه خود به سراغ استخدام یک مدیر ورزشی جدید رفتند. فن در سار تصمیم گرفت که میسلینتات آلمانی را برای جانشینی مارک اوورمارس استخدام کند.

میسلینتات در دورتموند توانسته بود که خود را به دنیای فوتبال بشناسد. وی بین سالهای 2006 تا 2017 در این تیم فعالیت می کرد و بازیکنانی نظیر لواندوفسکی، دمبله، سانچو، هوملس، اوبامیانگ و پولیشیچ را کشف کرده بود.  او پس از دورانی درخشان در آلمان راهی باشگاه آرسنال شد که البته در لندن موفقیتی نداشت. او بعد از آن به باشگاه اشتوتگارت برگشت و در تابستان گذشته نیز راهی آژاکس شد که حالا پس از 129 روز از تیم جدیدش کنار گذاشته شده است.

4125