سوال روز/ ماشاریپوف در چه صورتی استقلالی می‌شود؟

سوال روز/ ماشاریپوف در چه صورتی استقلالی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- بحث ماشاریپوف، بازیکن ازبکستانی این روزها حسابی داغ شده و شایعاتی درباره پیوستن او به استقلال مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی، اما حالا عضو هیات مدیره استقلال مدعی شده اگر بازیکنان استقلال مبلغ قرارداد خود را کاهش دهند ستاره ازبکستانی آبی‌پوش می‌شود.

جلال‌الدین ماشاریپوف که در سالیان اخیر و در مقاطع مختلف نامش به عنوان یکی از خریدهای احتمالی به سمت باشگاه استقلال لینک می‌شد، اما در حالی نامش به عنوان گزینه جواد نکونام مطرح شده که قیمتش حدود ۵۰۰ هزار دلار است.

این بازیکن ۳۰ ساله که سابقه پوشیدن پیراهن النصر عربستان و بازی در کنار کریستیانو رونالدو را دارد در طی روزهای گذشته با مصاحبه‌‌هایی که داشته از علاقه خود نسبت به همکاری با استقلال پرده‌برداری کرده و اذعان داشته که دوست دارد به ایران بیاید و پیراهن استقلال را برتن کند. 

در این میان علاوه بر مبلغ درخواستی ستاره ازبک موضوع رعایت سقف قرارداد هم برای باشگاه استقلال مشکلاتی را در جهت به خدمت گرفتن ماشاریپوف ایجاد کرده است و حتی در همین راستا علیرضا خانی، عضو هیات مدیره آبی‌ها در گفت و گوی تلویزیونی امروز خود اذعان داشته که اگر بعضی از بازیکنان همکاری کنند و از مبلغ قرارداد خود کم کنند ماشاریپوف جذب می‌شود. البته استقلال از سقف قرارداد رد نشده اما مطمئنا برای گرفتن ماشاریپوف جا ندارد و به همین دلیل است که عضو هیات مدیره استقلال گفته باید بازیکنان از قراردادهایشان کم کنند.

استقلال بعد از نهایی شدن مراحل انتقال گوستاوو بلانکو به دنبال به خدمت گرفتن یک بازیکن خارجی دیگر در پست هافبک بازیساز است. پس از اینکه روبرتو تورس و عمر وردا نتوانستند استقلالی شوند، باید دید ماشاریپوف می تواند استقلالی شود؟ هر چند اخباری درباره مصدوم بودن او مطرح شده و حتی گفته شده چون مصدوم بوده، یحیی گل محمدی او را برای پرسپولیس نخواسته است.

9098