دلجویی پاکو از مهاجم ناکام لحظه آخری تراکتور

دلجویی پاکو از مهاجم ناکام لحظه آخری تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تراکتور نشان داده در لحظات سخت همواره به عنوان یک حامی پشت بازیکنانی است که حتی مرتکب اشتباهاتی بزرگ شده‌اند.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکاتی که از بازی دیروز تراکتور و هوادار بسیار مورد توجه قرار گرفته، بی‌دقتی عارف رستمی مهاجم ۲۷ ساله تی‌تی‌ها در باز کردن دروازه هوادار در لحظات پایانی مسابقه است. رستمی درحالی که تک به تک با بازیکن هوادار قرار داشت نتوانست توپ را وارد دروازه حریف کند.

این درحالی است که رستمی باتوجه به نیمکت‌نشینی در بازی‌های اخیر طبیعتاً علاقه زیادی داشت تا با باز کردن دروازه در حضور تعویضی خود، راه را در ادامه برای خود باز کرده و بتواند نظر مثبت پاکو خمز را جلب کند ولی در رساندن توپ به تور دروازه حقیقی ناکام بود.

با این حال پاکو خمز برخلاف تی‌تی‌های عصبانی، در پایان بازی تصمیم گرفت تا به سمت شاگرد جوان خود رفته و به وی‌ روحیه دهد. حرکتی که سرمربی اسپانیایی بارها در برهه‌های مختلف انجام داده و حتی پس از اشتباهات بسیار فاحش حسین پورحمیدی هم پشت وی ایستاد تا دیروز پس از درخشش سنگربان خوزستانی، سر را بالا گرفته و مدعی شود همواره به این دروازه‌بان جوان اعتماد داشته است.

1997