13 امتیاز از 5 بازی؛ عجب تراکتوری ساختی پاکو خمز!

13 امتیاز از 5 بازی؛ عجب تراکتوری ساختی پاکو خمز!

پایگاه خبری فوتبالی - تراکتور از 5 بازی اخیر خود موفق به کسب 13 امتیاز شده که آماری درخور توجه است.

به گزارش فوتبالی، واژه "تحول" این روزها برازنده تراکتور است. تیمی که به نظر می‌رسید با جدایی زودهنگام قربان بردیف دوباره اتفاقات فصول اخیر برایش تکرار شود، این روزها تحت هدایت پاکو خمز سرمربی اسپانیایی هم خوب بازی می‌کند و هم برنده می‌شود تا تی‌تی‌های سخت‌گیر پس از مدت‌ها از سبک و سیاق نتیجه گیری تیم‌ محبوب خود همراه با نوع بازی تیم کاملا راضی باشند.

جالب است بدانید که تراکتور با قربان بردیف طی 11 هفته ابتدایی لیگ برتر موفق به کسب 15 امتیاز شد و 17 امتیاز بعدی را با پاکو خمز در 8 هفته به دست آورده تا با ثبت میانگین تقریبی 2.125 امتیاز در هر بازی، معدلی در حد و قواره یک مدعی قهرمانی برای تی‌تی‌ها ثبت شود.

اما ارزش کار مرد اسپانیایی زمانی بیشتر مشخص می‌شود که بدانید وی از پنج بازی اخیر خود 13 امتیاز گرفته تا نشان دهد تا چه حد توانسته بر روند تیمش تاثیرگذار باشد. تاثیری که حتی پاکو را حداقل در حرف به تیم ملی نیز لینک کرده است.

با این حال از دست دادن امتیازات نسبتا زیاد در ابتدای فصل، کار سرخ‌ها در صدر جدول را کمی سخت کرده و آن‌ها اکنون پس از صعود به رتبه چهارم پس از توقف گل‌گهر در دربی استان کرمان، چهار امتیاز با تیم سوم و هفت امتیاز با دو تیم صدرنشین فاصله دارند و برای پیشروی بیشتر باید همچنان به بردهای متوالی خود در لیگ برتر ادامه دهند. اما فارغ از هر نتیجه‌ای تراکتورِ ساخته شده توسط معمار اسپانیایی بی‌شک یکی از جذاب‌ترین تیم‌های لیگ برتر است که پیگیری آن توسط اهالی فوتبال ارزشش را دارد.

1997