گزارش آس از بازیکنی که مورد نظر استقلال بود: در یک ماه با چهار تیم توافق کرد!

گزارش آس از بازیکنی که مورد نظر استقلال بود: در یک ماه با چهار تیم توافق کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - اگر ماموریت اصلی یک ایجنت این باشد که هر طور که شده برای موکلش تیم پیدا کند، به نظر می رسد که وکیل عمرو ورده در این زمینه کاملا موفق بوده است. نشریه آس حالا در گزارشی جالب به بازیکنی اشاره کرده که در این تابستان مورد توجه استقلال نیز قرار داشت.

به گزارش فوتبالی، عمرو ورده که به تازگی 30 ساله شده،  توان بازی در خط هافبک و همچنین پست بال چپ را دارد و در حال حاضر و تا زمان نوشتن این مقاله، بازیکن باشگاه فارکو اف سی محسوب می شود، باشگاهی که متعلق به شرکت داروسازی با همین نام است و چند سال پیش به لیگ دسته اول مصر صعود کرده است. در حقیقت باشگاه فارکو اف سی رسما خبر خرید این بازیکن را در صفحه توییترش اعلام کرد اما رفتارهای عجیب این بازیکن نشان می دهد که شاید همین فردا زیر این قرارداد بزند و به تیم دیگری ملحق شود!

ورده در شروع سال 2023 در باشگاه آپولون لیماسول در قبرس حضور داشت که در پایان فصل با اتمام قراردادش به بازیکن ازاد تبدیل شد. او در روز دوازدهم آگوست با باشگاه راجا کازابلانکا در مراکش قرارداد بست اما در آن جا شرایط برایش خوب پیش نرفت و در کمتر از دو هفته قراردادش را به دلیل مشکلات روحی و شخصی فسخ کرد و از جیب خودش، غرامت فسخ قراردادش را پرداخت.  ورده که بازیکن آزاد شده بود، دوباره به قبرس برگشت چرا که تجربه حضور در آپولون و آنورتوسیس را در این کشور داشت. او در روز 24 آگوست پیشنهاد باشگاه دوچا کوتکوپیاس در قبرس را پذیرفت، باشگاهی کوچک که هدفش بقا در لیگ است. باشگاه قبرسی تنها بعد از یک روز، خبر توافق را از وبسایت خود حذف کرد و رسانه های محلی اعلام کردند که پلیس اجازه ورودش به قبرس را نداده و به علت مشکلات مدارک، عمرو دیپورت شده است.

البته باشگاه قبرسی قصد حفظ او را نداشت. در واقع مدیر باشگاه قبرسی که ایجنت این بازیکن هم هست، می خواست که بعد از خریدنش، او را بفروشد تا بتوانند از این انتقال  درآمدزایی کنند. سومین مقصد ورده می توانست باشگاه استقلال باشد اما همان طور که علی خطیر مدیر عامل این باشگاه اعلام کرد، هدف باشگاه قبرسی این بوده که ورده را با 140 هزار یورو بخرند و او را با 250 هزار یورو بفروشند تا 110 هزار یورو سود کنند!

در روز 28 آگوست، ورده به این نتیجه رسید که بهتر است که در مراکش بماند چرا که با وجود مشکلات در هماهنگی، حضور در این کشور از نظر مالی به سودش است. بدین ترتیب ورده در حالی که هنوز مذاکراتش با استقلال را لغو نکرده بود، سعی داشت که جلوی فسخ قراردادش با باشگاه راجا کازابلانکا را بگیرد! مشکل اما این جا بود که باشگاه مراکشی تمایلی به بازگشت او نداشت و درهای استقلال و قبرس هم به رویش بسته شده بود.

حالا به نظر می رسد که عمرو ورده به باشگاه فارکو در لیگ مصر ملحق شده است. او به صورت رایگان به این باشگاه رفته است. عمرو البته هنوز در میان فوتبالدوستان مصری محبوب است چرا که 30 بازی ملی در کارنامه اش دارد و تجربه حضور در جام جهانی و دو جام ملت های آفریقا را داشته است. 

4125