مولر به سومین بازیکن باشگاه صدتایی‌های لیگ قهرمانان تبدیل شد

مولر به سومین بازیکن باشگاه صدتایی‌های لیگ قهرمانان تبدیل شد

پایگاه خبری فوتبالی – پس از پیروزی 3-4 بایرن مونیخ مقابل منچستر یونایتد، توماس مولر به سومین بازیکن دنیای فوتبال تبدیل شد که به 100 برد در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، مولر در دقیقه 87 بازی شب گذشته بایرن مونیخ مقابل منچستر یونایتد، به میدان آمد و شاهد پیروزی شیرین تیمش مقابل شیاطین سرخ بود. هنگامی که او به جای هری کین به میدان آمد، نتیجه بازی 3-1 به نفع بایرن بود اما پس از آن، کاسمیرو دو گل برای منچستر یونایتد به ثمر رساند، هرچند در نهایت مولر و یارانش، موفق شدند تا پیروزی خود در این بازی را حفظ کنند.

مولر حالا 143 بار در معتبرترین رقابت باشگاهی فوتبال اروپا، به میدان رفته است و آمار فوق‌العاده 100 پیروزی را به دست آورده است. تنها بازیکنانی که پیش از او به بیش از 100 پیروزی در چمپیونزلیگ دست یافته بودند، دو اسطوره رئال مادرید یعنی، کریستیانو رونالدو با 115 بار پیروزی و ایکر کاسیاس با 101 پیروزی هستند.

پبروزی شب گذشته بایرنی‌ها مقابل شیاطین سرخ، ششمین پیروزی آن‌ها برابر این تیم انگلیسی بود. هیچ تیم دیگری در لیگ قهرمانان، نتوانسته تا بیش از این مقابل منچستر یونایتد پیروز شود و فقط بارسلونا بوده که به اندازه تیم آلمانی موفق به مغلوب کردن یونایتدی‌ها شده است.

2102