رونمایی از جدیدترین دلیل ناکامی تیم امید؛ کم‌کاری نفرات سرشناس!

رونمایی از جدیدترین دلیل ناکامی تیم امید؛ کم‌کاری نفرات سرشناس!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی اسبق تیم ملی نوجوانان و جوانان معتقد است برخی از بازیکنان تیم امید کم کاری کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، اکبر محمدی جدیدترین فردی است که به ناکامی تیم رضا عنایتی در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا واکنش نشان داده است.

او که با روزنامه فرهیختگان صحبت کرده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر می‌رسید برخی بازیکنان سرشناس تیم امید مثل صیادمنش، سلمانی و حزباوی همه توان خود را برای امیدها در تاشکند نگذاشتند، چنین پاسخی داده است:" متاسفانه موضوع اول تا حدودی به چشم می‌آمد اما مجموعه‌ای از دلایل برای این امر وجود دارد."

محمدی در ادامه دلیل بازی ضعیف این بازیکنان را اینگونه تحلیل کرده است:" به اعتقاد من هم می‌توانستند این نفرات بهتر بازی کنند و هم اینکه این نفرات آن‌طور که باید و شاید توجیه نشده بودند. البته متاسفانه در این رده سنی همیشه با ناکامی مواجه بوده‌ایم. در دوره‌های قبلی خودم این اتفاقات را از نزدیک شاهد بوده‌ام، مثلا بازیکنانی داشته‌ایم که برای تیم ملی بزرگسالان بازی می‌کردند اما وقتی به تیم امید می‌رسیدند کیفیت بالاتر خود در تیم ملی را هیچ‌گاه نداشتند. این موضوع می‌تواند به‌لحاظ روانشناسی و ‌انگیزشی و به لحاظ مسائل باشگاهی و حرفه‌ای به‌شکل دیگری مورد بررسی قرار بگیرد."

باید دید کادر فنی تیم امید توضیحی درباره این مساله خواهند داشت یا نه.

2636