عنایتی ریسک نکرد؛ حزباوی و سلمانی نیمکت‌نشین شدند

عنایتی ریسک نکرد؛ حزباوی و سلمانی نیمکت‌نشین شدند

پایگاه خبری فوتبالی - تغییرات ترکیب تیم امید در بازی امروز برابر افغانستان حاوی نکات مهمی است.

به گزارش فوتبالی، دقایقی قبل ترکیب تیم امید ایران برای تقابل با امیدهای افغانستان اعلام شد که رضا عنایتی تغییرات نسبتا زیادی نسبت به بازی قبلی برابر امید هنگ‌کنگ داشته است.

مهم‌ترین موضوعی که در ترکیب یوزهای جوان مشاهده می‌شود، نیمکت‌نشینی‌ محمدامین حزباوی و یاسین سلمانی است. البته به نظر دلیل این تصمیم ریسک نکردن سرمربی تیم امید بابت احتمال محرومیت این دو ستاره در بازی با ازبکستان باشد چرا که هردو این نفرات در بازی قبلی کارت زرد گرفتند و در صورت دریافت کارت در این بازی، دوکارته شده و بازی مهم با ازبکستان را از دست می‌دادند.

همچنین اللهیار صیادمنش و علی پوردارا که با همکاری یکدیگر گل سوم ایران در بازی گذشته را به‌ ثمر رساندند، در ترکیب اصلی قرار گرفته‌اند. این در حالی است که این دو بازیکن بازی قبلی در ترکیب ابتدایی قرار نداشتند ولی حالا صیادمنش در نبود سلمانی، کاپیتان امیدهاست.

با فیکس بازی کردن پوردارا، آریا یوسفی مدافع سپاهان هم به نیمکت منتقل شده و دانیال ایری مدافع ذوب‌آهن که باتوجه به مصدومیت سامان فلاح به جمع امیدها دعوت شده به جای حزباوی در خط دفاعی بازی می‌کند تا ترکیب ابتدایی ایران نسبت به بازی با هنگ‌کنگ چهار تغییر به خود ببیند.

1997