علوی: تجارب ارزشمند حضور النصر به ما برای برنامه‌های بعدی کمک می‌کند

علوی: تجارب ارزشمند حضور النصر به ما برای برنامه‌های بعدی کمک می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تأکید کرد، تجارب مربوط به حضور النصر عربستان در ایران به مسئولان فوتبال کشورمان برای برنامه‌ریزی مواردی مشابه کمک می‌کند.

به گزارش فوتبالی، امیرمهدی علوی پس از دیدار پرسپولیس - النصر درباره حضور الهلال عربستان در ایران برای دیدار مقابل نساجی مازندران در مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: جای تماشاگران در بازی امروز خالی بود. از شنبه هفته آینده جلسات مربوط به بازی نساجی ایران - الهلال عربستان در فدراسیون فوتبال آغاز می‌شود. از همکاران در رسانه‌ها تقاضا می‌کنم در موعد اشاره شده اسامی خبرنگاران ارسال شود. تجارب ارزشمند حضور النصر عربستان به ما برای برنامه‌های بعدی کمک می‌کند. 
وی در مورد بحث کیفیت چمن ورزشگاه آزادی تصریح کرد: خوشبختانه بعد از حضور کیومرث هاشمی در وزارت ورزش و جوانان چندین بار ایشان به همراه مهدی تاج در مجموعه آزادی حضور یافتند. همه روند رو به رشد ورزشگاه آزادی را می‌بینیم و مطمئن باشید این ورزشگاه 11 مهر ماه بهتر از این نیز خواهد بود.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: برای فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا قوانین جدیدی اضافه شده است. سعی می‌کنیم همه موارد را اطلاع‌رسانی کنیم تا همه در جریان قرار بگیرند.

علوی با اشاره به حضور الهلال عربستان در ایران برای بازی با نساجی گفت: با توجه به اینکه بازی با حضور تماشاگران خونگرم نساجی و علاقه‌‌مندان نیمار برگزار می‌شود، برنامه‌ریزی‌مان از روز شنبه آغاز می‌شود.

1470