هت تریک یحیی برابر النصر عربستان

هت تریک یحیی برابر النصر عربستان

خبرگزاری فوتبالی- یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تاکنون سه بار موفق به شکست النصر عربستان شده است.

به گزارش فوتبالی، سرمربی قرمزها با برتری برابر النصر عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان همراه با این تیم موفق شد بردهای خود را به عنوان سرمربی مقابل النصر عربستان به عدد 3 رسانده تا به نوعی در جدال با این تیم هت تریک کرده باشد.

این در حالی است که یحیی گل‌محمدی، خاطرات خوشی از جدال با تیم‌های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا دارد. او با تیم ذوب‌آهن ۲ بار موفق شده در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۶ تیم النصر را با نتایج مشابه سه بر صفر در دو دیدار رفت و برگشت شکست دهد و ۲ بار هم در مسابقات فصل جاری با پرسپولیس، تیم التعاون را از پیش رو برداشت.

نکته جالب این است که سه گل از گلهای تیم ذوب آهن با هدایت گل محمدی به النصر را شاگرد او در پرسپولیس یعنی احسان پهلوان به ثمر رسانده است.

یحیی گل‌محمدی در پنجمین جدال به عنوان سرمربی با تیم‌های عربستانی و سومین رقابت برابر النصر در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به بردی دیگر رسید تا همراه با پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و از این حیث رکورد دار شود.  

دو تیم پرسپولیس ایران و النصر عربستان روز گذشته در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر هم قرار گرفتند که در پایان 120 دقیقه وقت های اضافه دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند اما در ضربات پنالتی این پرسپولیس بود که با غلبه بر حریف عربستانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید.

7655