یادداشت ویژه/ دربست از فرودگاه تا اسپیناس پالاس

یادداشت ویژه/ دربست از فرودگاه تا اسپیناس پالاس

پایگاه خبری فوتبالی- یک: بدون تردید کریستیانو رونالدو بزرگترین فوتبالیستی است که تاکنون پا به ایران گذاشته که پکیج کاملی از همه جذابیتهای فوتبالی و غیرفوتبالی را با خود به همراه دارد. ابرستاره ای که در ۳۸ سالگی یک چهره فرا ورزشی به حساب می آید و این توانایی را دارد که برای ۴۸ ساعت همه نگاهها را به ایران معطو‌ف کند.

دو: مردم عادی حق دارند ذوق زده شوند، جوگیر شوند، از کودک خردسالی که دیروز قبل از ظهر، سالارعلیخواه گزارشگر فوتبالی از او در هتل گزارش گرفت و شب به وصال رونالدو رسید تا مادربزرگی که از اصفهان کوبیده بود و آمده بود تا ببیند رونالدو چی چیه اس!! این معجزه فوتبال است که همه را دور هم جمع می کند.

سه: اما اینکه مدیران پرسپولیس هم مثل مردم عادی جو زده شوند نوبر بود. آقایان، رونالدو برای سفر تفریحی و توریستی به تهران نیامده بود، امروز با تیم شما بازی دارد و رقیبتان است. اقدام شما اسمش مهمان نوازی نیست. جوگیر شدن و ذوق مرگی است!

چهار- برنده این رفت و آمدها هتل اسپیناس پالاس است که در این روزها قیمت اتاقهایش را حسابی بالا برد و همه ظرفیتش را تکمیل کرد و بازنده این جریان باشگاه پرسپولیس است که با گاف یک عضو سابق بخش رسانه ای اش منبع درآمد بزرگی به نام تماشاگر را در این بازی، از دست داد.

پنج: برندگان دیگر این ماجرا سایتها و کانالها و پیجهایی هستند که از صبح دیروز با پوشش اخبار و استقبال مردم کلی محتوا تولید کردند و بازدیدشان چند برابر شد و بازنده دیگر این غائله هیات استقبال کننده بود که نتوانست نظمی به این شلختگی و هرج و مرج بدهند.

شش: حتی راننده اتوبوس حامل رونالدو و رفقایش هم از کنار کریس کلی معروف شد و یک شبه بیش از ۱۳۰ هزار فالوور گرفت. آقای مجید یعقوبی جواب بده که معروفیت چه حالی دارد؟

هفت: اما فیلم اصلی در محوطه اطراف هتل بود که ملت برای دیدن رونالدو از همه صخره ها و تپه ها بالا رفتند. نظیر این اتفاق را فقط می شود در فیلمهای تاریخی دید که در آن جنگ اتفاق افتاده است!

هشت: اتفاقات دیروز معجونی بود از عشق، علاقه، حسرت، مهربانی، مهمان نوازی، طنز، جوگیری، بی نظمی، شلختگی و هر چیزی که فکرش را می کنید. ساعتها می شود در مورد اتفاقات دیروز صحبت کرد. 

نه: کمتر از ۲۴ ساعت تا ادامه حضور رونالدو و یارانش در تهران باقی مانده و سکانسهای جذاب این حضور تاریخی باقی مانده است.قصه همچنان  ادامه دارد.

ده: قسمت غمگین ماجرا غریبی پرسپولیس در اتفاقات دیروز است ، انگار نه انگار که آنها پنجاه درصد ماجرا هستند. پرسپولیس را اصلا مقابل النصر دست کم نگیرید. پرسپولیس تیم روزهای سخت است.

یادداشت از پیمان خنافری/ پایگاه خبری فوتبالی