شکل عجیب ورود رونالدو به هتل اسپیناس؛ بی نظمی اندر بی نظمی!

شکل عجیب ورود رونالدو به هتل اسپیناس؛ بی نظمی اندر بی نظمی!

پایگاه خبری فوتبالی- کریستیانو رونالدو با شکل عجیب و غریبی وارد هتل اسپیناس شد.

به گزارش فوتبالی، کاروان النصر عربستان که برای برگزاری نخستین جدال خود در فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا وارد تهران شد با شرایطی ویژه ای در هتل اسپیناس مواجه شد و در اوج بی نظمی بازیکنانش به محل اقامت 36 ساعته شان در تهران رسیدند.

از آنجا که کریستیانو رونالدو در ایران طرفداران پرشماری دارد و جدال فردای پرسپولیس و النصر بدون تماشاگر خواهد بود انتظار می رفت که خیل عظیمی از طرفداران او در اطراف هتل اسپیناس پدیدار خواهند شد اما با این حال هیچ نظم خاصی را در بدو ورود فوق ستاره فوتبال جهان به هتل ذکر شده ندیدیم و او در شرایطی وارد محل اقامت خود در تهران شد که بدون هیچ گونه محدودیت خاصی و در عین بی تعهدی محض کسانی که باید نظم می دادند، وارد هتل شد.

خیل عظیمی از طرفداران رونالدو به داخل اسپیناس پالاس که شمارشان فراتر از پانصد نفر نفر بود، سرازیر شد و شرایط عجیب و غریبی را رقم زد اما نکته جالب تر از ورود هوادارن CR7 به اسپیناس عدم هماهنگی میان مسئولان هتل و خبرنگاران در امر ورود وی به داخل محل اقامتش بود که حتی یکی از کسانی که داشت فیلمبرداری می کرد، جلوی رونالدو نقش بر روی زمین شد که با خنده رونالدو همراه بود. عده ای دیگر فقط به دنبال عکس گرفتن با او بودند که البته موفق نشدند.

گرچه اصلا شرایطی که امروز در هتل اسپیناس رقم  خورد باور کردنی نیست اما باید امیدوار بود که برای حضور الهلال در تهران برای بازی با نساجی که نیمار و دیگر ستارگان به تهران می آیند، تمهیدات متفاوتی اندیشیده شود.

9098