عکس؛ استقبال ویژه‌ای که هواداران الهلال عربستان از نیمار کردند

عکس؛ استقبال ویژه‌ای که هواداران الهلال عربستان از نیمار کردند

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته در هفته ششم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، الهلال عربستان به مصاف تیم الریاض رفت و در نهایت موفق شد در این بازی با نتیجه شش بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، نکته ویژه این بازی این بود که نیمار جونیور اولین بازی خود را برای الهلال عربستان انجام داد و به این ترتیب تیم ثروتمند عربستانی از ستاره جدید خود رونمایی کرد. نیمار در این تابستان تصمیم گرفت که پی اس جی و فوتبال اروپا را ترک کند و به این ترتیب راهی الهلال عربستان شد.

نیمار جونیور در بازی الهلال عربستان مقابل الریاض در دقیقه 64 بود که به جای مایکل ریچارد دلگادو د اولیویرا وارد میدان شد. نیمار جونیور که اولین بازی خود را برای الهلال عربستان انجام می داد، در این بازی پاس گل داد. نیمار جونیور در دقیقه 83 به مالکوم پاس گل داد و به این ترتیب روی یکی از گل های الهلال عربستان تاثیر گذار بود.

هواداران الهلال عربستان یک بنر ویژه برای نیمار جونیور آماده کرده بودند که روی آن نوشته شده بود:" بهترین گلزن تاریخ برزیل "

در حقیقت نیمار جونیور در تیم ملی برزیل موفق شده است 79 گل به ثمر برساند و به این ترتیب رکورد پله را که 77 گل بود، شکسته است و بهترین گلزن تاریخ برزیل شده است.

1470