سپاهانی‌ها شاد و خندان بیخیال جنجالی‌ترین اتفاق هفته (عکس)

سپاهانی‌ها شاد و خندان بیخیال جنجالی‌ترین اتفاق هفته (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - تمرین سپاهان بدون توجه به حکم کمیته انضباطی با شادابی و نشاط قابل توجهی انجام‌ شد.

به گزارش فوتبالی، درحالی که فضای فوتبال ایران باتوجه به حکم کمیته انضباطی مبنی بر کسر چهار امتیاز از سپاهان و جریمه سنگین مالی این تیم بسیار پرالتهاب سپری می‌شود، تمرین سپاهان بی‌توجه به این موارد در حال انجام است.

نکته قابل توجه گزارش تصویری منتشره از رسانه رسمی سپاهانی‌ها، شادی و خنده‌های از ته دل بازیکنان تیم اصفهانی است؛ به صورتی که انگار نه انگار تیم آن‌ها با کسر چهار امتیاز صدر جدول را به رقیب اصلی یعنی پرسپولیس داده و از طرف دیگر هم 6 بازیکن این تیم تا اصلاح نشدن قراردادهایشان، امکان بازی برای این تیم را ندارند.

به نظر می‌رسد دلیل اصلی روحیه بالای ژوزه مورایس و شاگردانش، بی ارتباط به صحبت‌های پر از اعتماد به نفس محمدرضا ساکت نباشد. مدیرعامل باشگاه سپاهان، دیشب در یک برنامه تلویزیونی به نکته جالبی اشاره کرد. اینکه باشگاه او قراردادها را یک روز پیش از نامه و ابلاغ جدید سازمان لیگ منعقد کرده‌ و بنابراین افزایش رقم قراردادها برای بازیکنان‌شان باید طبق قوانین قبلی بررسی شود.

صحبتهای او را بخوانید:" تمام قراردادهای بازیکنان تیم فوتبال را تا شانزدهم مرداد ثبت کردیم ولی هفدهم مرداد ماه به یک‌باره با نامه‌ای مبنی بر افزایش 25 درصدی در سال آینده مواجه شدیم؛ در حالی که ما قراردادها را ثبت کرده بودیم و هیچ قانونی عطف به ماسبق نمی‌شود."

حالا باید منتظر ماند و دید سپاهان می‌تواند از طریق استناد به این ماجرا، 4 امتیاز کسرشده را برگرداند یا نه.

1997