واکنش دیدیه دشان به اتهام دوپینگ وارده به پل پوگبا

واکنش دیدیه دشان به اتهام دوپینگ وارده به پل پوگبا

پایگاه خبری فوتبالی – دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، می‌گوید که از جواب مثبت تست دوپینگ پل پوگبا، غافلگیر شده است و اطمینان دارد که این هافبک فرانسوی، آگاهانه هیچ ماده ممنوعه ای را مصرف نمی‌کند.

به گزارش فوتبالی، پوگبا پس از اینکه طی یک آزمایش در تیم یوونتوس در ماه گذشته، در بدنش تستوسترون کشف شد، با احتمال محرومیت طولانی مدت روبرو شده است. هافبک سابق منچستر یونایتد می‌تواند درخواست تجدید نظر بدهد اما در صورت تایید شدن این موضوع، ممکن است تا 4 سال از حضور در فعایت‌های ورزشی محروم شود.

دشان در طول دوران حضورش در تیم ملی فرانسه، سابقه همکاری طولانی با پوگبا دارد و فاش کرده که خودش با این هافبک 30 ساله ارتباط گرفته است. دشان در اینباره گفت:" قطعا از این مسئله بسیار غافلگیر شده ام اما چیزی برای قضاوت در اینباره ندارم. او با مسائل زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، شرایط بسیار دشواری است. من در چند روز آینده فرصت صحبت کردن با او را خواهم داشت، پیش‌تر پیامی را برای او فرستاده ام. من نمی‌توانم تصور کنم که او اینکار را انجام داده باشد، با شناختی که از او دارم، او این کار را نمی‌کند. او انسان عاقل و بالغی است. من بحث‌هایی که درباره واکسن کرونا داشتیم را به یاد می‌آورم اما این ماده الان در بدن او وجود دارد و ما نمی‌دانیم که آن چطور وارد بدن او شده است."

2102