واکنش ایجنت یورگن کلوپ به احتمال مربیگری کلوپ در تیم ملی آلمان

واکنش ایجنت یورگن کلوپ به احتمال مربیگری کلوپ در تیم ملی آلمان

پایگاه خبری فوتبالی - فدراسیون فوتبال آلمان به تازگی هانس دیتر فلیک را از تیم ملی آلمان اخراج کرده است و فعلا رودی فولر به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ملی آلمان نشسته است و باید دید که سرمربی جدید تیم ملی آلمان چه کسی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، یکی از گزینه هایی که نامش پیرامون تیم ملی آلمان مطرح شده است، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول است. یورگن کلوپ همواره از مربیگری در تیم ملی آلمان به عنوان یک افتخار بزرگ یاد کرده است. البته به نظر می رسد که فعلا قرار است نیست که یورگن کلوپ سرمربی تیم ملی آلمان شود چرا که ایجنت او این قضیه را رد کرده است.

به نقل از فابریزیو رومانو، مارک کوسیکه، مدیر برنامه های یورگن کلوپ درباره احتمال مربیگری کلوپ در تیم ملی آلمان گفته است:" او یک قرارداد بلند مدت با باشگاه لیورپول دارد و به این ترتیب در حال حاضر برای مربیگری در رده ملی در دسترس و آزاد نیست."

در حقیقت به نظر می رسد که تمرکز یورگن کلوپ فعلا روی پروژه لیورپول است. کلوپ تا سال 2026 با لیورپول قرارداد دارد و می خواهد این تیم را به موفقیت های بیشتری برساند. کلوپ در لیورپول قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کرده است.

1470