وقتی مشورت با استراماچونی، نکونام را ناراحت کرد!

وقتی مشورت با استراماچونی، نکونام را ناراحت کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - جواد نکونام بابت نظر دادن آندره‌آ استراماچونی راجع به بازیکن خارجی استقلال، به شدت عصبانی است.

به گزارش فوتبالی، یکی از صحبت‌های جالب مطرح شده در برنامه فوتبال برتر، اشاره جواد نکونام به سرمربی ایتالیایی سابق استقلالی‌ها بود. جایی که سرمربی کنونی آبی‌ها مدعی است به مدیرعامل این تیم بازیکن معرفی کرده است و مدیرعامل استقلال روی آنتن زنده برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که درباره این بازیکن با استراماچونی مشورت کرده است. 

نکونام در این باره این سرمربی در این رابطه چنین توضیح می‌دهد: «من به آقای خطیر بازیکن معرفی کردم و گفتند استراماچونی این بازیکن را تایید نکرده است. آقای استراماچونی محترم است ولی شاید ایشان یک بازیکنی می‌خواهد قدش ۱۸۰ باشد و من بازیکنی می‌خواهم که ۱۲۰ باشد. به چه حقی از ایشان سوال شده و اصلا ایشان کاره‌ای نیست. بازیکن خوب یا بد مسئولیتش با من است و من باید جواب پس دهم، من سرمربی استقلال هستم و باید درباره بازیکن تصمیم بگیرم و خوب و بدش با من است. اینکه از کس دیگری سوال می‌کنند یعنی با سرمربیانی در ارتباط هستند که این اتفاق می‌افتد. بحث فنی بازیکنان با من است و کسی نمی‌تواند بگویند خوب هستند یا نه و این موارد باعث ناراحتی می‌شود.»

البته اینکه درباره کیفیت یک بازیکن با سرمربی خارجی صاحب سبکی مشورت و تحقیق شود، شاید کار بدی نباشد اما حداقل مدیرعامل استقلال با صداقت این ماجرا را تعریف کرده است. این نکته هم مهم است که هر بازیکن خارجی که نکونام خواسته جذب شده و البته علی خطیر هفته پیش گفت بازیکن خارجی که به تهران آمد و چند روز تهران بود را نکونام اول تایید کرده بود اما بعدا گفت که بلانکو را می خواهد و آن بازیکن را نمی خواهد و در نهایت مدیریت هم بلانکو را برای نکونام گرفت و حالا قرار است دو روز دیگر این بازیکن به تهران بیاید و به تمرینات اضافه شود. 

1997