کایسدو و پرسپولیس؛ توافق در کدام مرحله است؟

کایسدو و پرسپولیس؛ توافق در کدام مرحله است؟

پایگاه خبری فوتبالی– پرسپولیس زمان زیادی برای انجام کارهای قرارداد کایسدو ندارد و هر چند گفته می شود توافق انجام شده اما ظاهرا دو طرف حتی بر سر مبلغ هم به توافق نرسیده‌اند و در حال چانه زنی هستند.

به گزارش فوتبالی، روند اتفاقات در ماجرای پیوستن فیلیپه کایسدو پرسپولیس درست برعکس روندی است که دیروز شاهدش بودیم. دیروز خبرها در این باره مثبت بود و حتی برخی منابع خبری معتقد بودند که تا ساعات پایانی شب گذشته کایسدو قراردادش با پرسپولیس را امضا می‌کند.

اما امروز اتفاقاتی رخ داده که توافق را حتی به سمت کنسل شدن پیش برده است. مهم‌ترین مساله اختلاف مالی است. باشگاه پرسپولیس با پرداخت 75 درصد مبلغی که کایسدو در حال حاضر می‌خواهد موافقت کرده است. البته کایسدو در ساعات اخیر مبلغ درخواستی‌اش را بیشتر کرده وگرنه اختلاف دو طرف این قدر نبود.

مشکل دیگر هم زمان است. کایسدو فرصت بیشتری خواسته تا در مورد امضای قرارداد فکر کند اما پرسپولیس زمان ندارد و باید زودتر کار را تمام کند و قرارداد را ببندد و برای فدراسیون و AFC بفرستد.البته پرسپولیس هم این وسط ملاحظاتی دارد که کار را سخت‌تر کرده است. پرسپولیس روز 28 شهریور باید با النصر عربستان بازی کند. طبق قوانین AFC، تیم‌ها باید لیست نهایی خودشان را یک هفته قبل از شروع مسابقات ارسال کنند. مسابقات هم روز 27 شهریور شروع می‌شود. این یعنی پرسپولیس فقط تا فردا فرصت دارد مهاجم جدید را جذب کند و نامش را برای AFC ارسال کند.

البته فقط این نیست. قرارداد این بازیکن باید توسط فدراسیون فوتبال تایید شود. به این معنی که از سقف قراردادها عبور نکرده باشد. تست پزشکی هم باید انجام و سلامت بازیکن تائید شود. اما هنوز هیچ کدام از این اتفاقات نیفتاده است. امشب درویش به برنامه فوتبال برتر می رود و باید دید درباره کایسدو چه خواهد گفت.

1359