مشکل عجیب برای فروش پیراهن مهاجم گرانقیمت منچستریونایتد

مشکل عجیب برای فروش پیراهن مهاجم گرانقیمت منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - راسموس هویلوند 20 ساله، خرید گرانقیمت باشگاه منچستریونایتد است که شماره یازده این تیم را انتخاب کرده است اما هواداران  تا همین چند ساعت پیش نمی توانستند پیراهن هایش را بخرند چرا که پیراهن های او در فروشگاه های رسمی باشگاه موجود نبود!

به گزارش فوتبالی، بازیکن دانمارکی یک ماه پیش با 75 میلیون یورو از آتالانتا به منچستریونایتد فروخته شد اما هواداران نمی توانستند پیراهن این بازیکن را بخرند. دلیلش چه بود؟ باشگاه انگلیسی تعداد محدودی حرف ø را خریده بود. در حقیقت تلفظ دقیق اسم این بازیکن، Højlund است اما باشگاه یونایتد به اندازه کافی حرف ø را در اختیار نداشت تا آن را روی پیراهن های این بازیکن چاپ کند!

ناتوانی منچستریونایتد در چاپ اسم دقیق این ستاره باعث شده بود تا در یک ماه اخیر نتوانند از فروش پیراهن ستاره جدید تیمشان درآمدزایی کنند اما بالاخره موفق شده اند که پیراهن های این بازیکن را بفروشند و فروشگاه ها از پیراهن های هویلوند پر شده است. 

البته راسموس تنها هویلوندی نیست که در فوتبال اروپا نامش را سر زبان ها انداخته است. برادران دوقلو و 18 ساله او یعنی امیل و اسکار نیز در باشگاه کپنهاگن بازی می کنند و امسال می توانند در لیگ قهرمانان اروپا بدرخشند. هر سه نفرشان فرزندان آندرس هویلوند بازیکن اسبق باشگاه هایی نظیر کوگه و بیکرود هستند. 

4125