دلیل لغو بازی های استقلال در لیگ برتر؛ داشتن 3 بازیکن در تیم امید ایران

دلیل لغو بازی های استقلال در لیگ برتر؛ داشتن 3 بازیکن در تیم امید ایران

پایگاه خبری فوتبالی- کادر فنی استقلال با برگزاری بازی های لیگ مخالفت کرده است.

به گزارش فوتبالی، دلیل این مخالفت حضور سه بازیکن استقلال در تیم امید ایران است. در واقع اگر دو بازیکن بزرگسال استقلال به اردوی تیم امید بروند، بازی های این تیم قطعا به تعویق می افتد.
 استقلال در حالی تمرینات خود را پس از وقفه ده روزه آغاز کرده که تعداد بازیکنان استقلال در تیم امید، در حال حاضر دو بازیکن است اما اگر قرار باشد تعداد بازیکنان استقلال به سه بازیکن و بیشتر از سه بازیکن برسد، آن وقت استقلال می تواند تقاضای لغو بازیهای استقلال را در لیگ برتر بدهد.  اگر فرض کنید تورانیان و خالدآبادی در تیم امید بمانند با  اضافه شدن سیدحسین حسینی و ارسلان مطهری به ترکیب تیم امید، آن وقت تعداد استقلالی ها در تیم امید بیشتر از سه بازیکن می شود. با این اوصاف، بازی اول استقلال که طبق اعلام سازمان لیگ قرار است پنجم مهرماه برگزار شود به احتمال فراوان لغو و به زمان دیگری موکول می شود.
مطابق قانون استقلال می تواند به دلیل حضور سه بازیکن تیمش در تیم ملی امید درخواست تعویق بازی هایش را دهد و این اتفاق با موافقت فدراسیون فوتبال همراه خواهد شد.
این در حالی است که گفته شده بود پیش از این نکونام،به راحتی حاضر نشده بود تا حسینی و مطهری را به تیم امید بدهد اما زمانی که بحث تعویق بازی ها مطرح شد کوتاه آمد و به این شرط با حضور دو بازیکن تیمش در جمع امیدها موافقت کرد تا استقلال هم در این فاصله با شرایط مناسب تری مواجه شود.

البته که قرار است پس از پرواز حسینی و مطهری و حضورشان در تمرین امیدها عنایتی رضایت دهد تا خالدآبادی گلر فیکس امیدها در بازی های گذشته راهی تمرینات استقلال شود و حسینی جایگزین وی شود. ظاهرا نکونام نمی خواهد هم حسینی در تیم امید باشد و هم خالدآبادی. با توجه به این شرایط، بازی استقلال با هوادار لغو و استقلال تا زمان بازگشت تیم امید به کشور، در لیگ بازی نخواهد کرد و طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ، اولین دیدار استقلال پنج روز بعد از بازگشت امیدها و طبق اعلام سازمان لیگ انجام می شود.

1392