ورمزیار: حجت کریمی با گرفتن وام مشکلات استقلال را بیشتر کرد/ حرمت ها در باشگاه باید حفظ شود

ورمزیار: حجت کریمی با گرفتن وام مشکلات استقلال را بیشتر کرد/ حرمت ها در باشگاه باید حفظ شود

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت باشگاه استقلال قصد دارد مانع حضور احتمالی جواد نکونام در برنامه فوتبال برتر و ادامه جنگ لفظی با او مدیرعامل این باشگاه شود.

به گزارش فوتبالی، بعد از حضور علی خطیر در برنامه فوتبال برتر، این بحث مطرح شده که جواد نکونام هم قصد دارد به این برنامه برود و پاسخ صحبتهای مدیرعامل باشگاه استقلال را بدهد. اتفاقی که اگر رخ دهد، می‌تواند باعث بروز حواشی جدیدی برای آبی‌ها شود و به همین دلیل صادق ورمزیار به عنوان یکی از پیشکسوتان استقلال در تلاش است تا نه تنها مانع حضور احتمالی نکونام در این برنامه یا شود بلکه از او بخواهد که علیه مدیریت باشگاه صحبتی نداشته باشد.

صحبتهای او با خبرنگار فوتبالی از همین موضوع شروع می‌شود:" حتما به جواد زنگ می‌زنم و از او می‌خواهم نه به تلویزیون برود و نه بیانیه بدهد و نه مصاحبه‌ای کند. او قطعا به عنوان سرمربی نسبت به وظایفش احساس مسئولیت می‌کند منتها این راهش نیست. با این رفتارها فقط تیم وارد حاشیه می‌شود. این کار درستی نیست که جواد نکونام بیاید و جواب بزرگترش را بدهد. اصلا چنین رفتاری در شأن او نیست."

ورمزیار تاکید زیادی روی ایجاد آرامش در استقلال دارد:" از لحاظ فوتبالی تیم استقلال در حال نتیجه گرفتن است منتها این بین نیاز شدیدی به آرامش وجود دارد. آرامش باید از مدیریت به کادر فنی و از آنها به بازیکنان منتقل شود. استقلال در چهار هفته ابتدایی لیگ عملکرد خوبی داشت و تزریق آرامش می‌تواند به مرور بازیکنان تیم را پخته‌تر کند."

ورمزیار هیچ مشکلی با دغدغه‌های جواد نکونام ندارد اما می‌گوید که این مساله نباید منجر به بروز اختلاف جدی بین او با خطیر شود:" هم به خطیر و هم به نکونام حق می‌دهم که دغدغه‌های خودشان را داشته باشند. البته این را هم بگویم که برخی مواقع اختلاف باعث پیشرفت می‌شود اما به خاطر شرایط شکننده استقلال باید مراقب جنبه منفی این اختلاف هم بود. ضمن اینکه حرمت‌ها نباید شکسته شود. همانطور که بازیکنان به کاپیتان و همه آنها به سرمربی باید احترام بگذارند، کل مجموعه هم باید حرمت مدیر باشگاه را نگه دارند."

سوژه بعدی صحبتهای ورمزیار، توصیه او به خطیر برای برآورده کردن خواسته‌های نکونام است:" نکونام مربی بادانش و باشخصیتی است. قدرت رهبری او بر کسی پوشیده نیست و به بهترین شکل می‌تواند تیم استقلال را مدیریت کند. البته که تیم آنطور که او می‌خواسته بسته نشده ولی با این حال همه را با نتایجی که گرفت غافلگیر کرده است. دانش او به نوعی برگ برنده استقلال در این مدت بوده است. آقای خطیر حواسش باشد که جواد برای مدعی نگه داشتن استقلال نیاز به پلن B هم دارد و بر همین اساس باید چند مهره باکیفیت دیگر جذب شوند."

بخش پایانی این مصاحبه، واکنش ورمزیار به صحبتهای جدید حجت کریمی سرپرست سابق باشگاه استقلال در یک برنامه تلویزیونی است:" حضور حجت کریمی در تلویزیون یک اشتباه بزرگ بود. آقای کریمی در برهه‌ای زحماتی کشید و بابت آن زحمات از او تشکر می‌کنیم ولی اینکه در این مقطع ایشان حرف‌هایی بزند که فقط آرامش باشگاه و تیم را بر هم می‌زند اصلا جالب نیست. از حجت کریمی تقاضا دارم که از حالا به بعد سکوت کند. درباره عملکرد ایشان هم باید بگویم که آقای کریمی شاید وقتی سرپرست باشگاه بود این به ذهنش رسید که با دریافت وام به مشکلات استقلال رسیدگی کند ولی واقعیت این است که آن وام‌ها نه تنها مشکلی را حل نکرد بلکه باشگاه را بدهکار هم کرد. اسم این کار درآمدزایی نیست."

6442