سه بازیکن زن ایرانی که در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند

سه بازیکن زن ایرانی که در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند

پایگاه خبری فوتبالی- ایران سه نماینده در لیگ قهرمانان بانوان اروپا دارد.

به گزارش فوتبالی، مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان بانوان اروپا درحالی روز گذشته آغاز شد که سه بازیکن دو رگه ایرانی در این رقابت ها حضور دارند.

دایانا هاشمی هافبک 22 ساله ایرانی - دانمارکی که در تیم بروندبی دانمارک بازی می کند همراه با این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. بروندبی در اولین بازی خود در این رقابت ها به مصاف سلتیک رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. دایانا هاشمی از دقیقه 82 وارد بازی شد.

دیگر بازیکن دو رگه ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا سارا دورسون خواجه مدافع 31 ساله ایرانی - آلمانی باشگاه آینتراخت فرانکفورت آلمان است. آینتراخت فرانکفورت در نخستین بازی خود در رقابت های اروپایی به مصاف تیم FC Slovácko  رفت و موفق شد با یک گل از سد نماینده جمهوری چک عبور کند. سارا دورسون در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت.

سومین بازیکن ناتاشا شیرازی بازیکن 27 ساله دورگه ایرانی - اوگاندایی تیم شلبورن ایرلند است که که در پست مهاجم بازی می کند. شلبورن روز گذشته در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف گلاسکو سیتی اسکاتلند رفت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. ناتاشا شیرازی در این دیدار نیمکت نشین بود.

2636