وضعیت عجیب لیگ برتر؛ تاریخ مسابقات مشخص نیست

وضعیت عجیب لیگ برتر؛ تاریخ مسابقات مشخص نیست

پایگاه خبری فوتبالی- مسابقات تیم امید در بازیهای آسیایی هانگژو، برنامه لیگ را تحت تاثیر قرار داده است

به گزارش فوتبالی، تیم امید در حالی در بازیهای آسیایی هانگژو حاضر خواهد شد که جواد نکونام علیرغم مخالفت اولیه با حضور ارسلان مطهری و سیدحسین حسینی در این مسابقات، گویا نهایتا با پیوستن این دو بازیکن به اردوی تیم امید موافقت کرده هر چند که هنوز معلوم نیست شخص سیدحسین حسینی علاقه‌ای به شرکت در این مسابقات دارد یا نه.

نکته مهم اینکه نکونام در ازای فرستادن بازیکنانش به اردوی تیم امید، خواهان تغییر برنامه مسابقات تیمش بوده است. اتفاقی که حالا به صورت رسمی اعلام شده و سایت سازمان لیگ در خبری که مربوط به اعلام برنامه مسابقات هفته‌های پنجم تا نهم بوده، در قسمت مسابقات هفته پنجم، به این نکته اشاره کرده که با توجه به ضرورت همکاری با تیم ملی امید باشگاه‌هایی که سه بازیکن یا بیشتر در تیم امید دارند می‌توانند درخواست تعویق رقابت مذکور را در لیگ برتر داشته باشند.

فعلا که هنوز زمان برگزاری دربی مشخص نشده و گویا اخباری که درباره برگزاری این مسابقه، 5 روز بعد از آخرین بازی تیم امید در بازیهای آسیایی منتشر شده بود، صحت نداشته است. البته که دربی تنها مسابقه‌ای نیست که زمان برگزاری‌اش مشخص نیست و تاریخ بازیهای سپاهان و نساجی هم هنوز معلوم نشده است.

1293